Toinen rintalasta on painellesaa arka :(
Eli siis vasemman rinnan alla oleva luu(?) on kamalan kipeä kun sitä painaa.. välillä jos rintsikat menee huonosti niin se kaarituki painaa samaa kohtaa ja se sattuu :(
Mistähän voisi johtua?
Kommentit (5)
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:11"]Ihmisellä on vain yksi rintalasta, ja se on siinä keskellä rintakehää.
[/quote]
No sitten mua sattuu johonki toiseen kohtaan..Vasemman suunnilleen keksiosaan ja vähän sen alapuolelle :( ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:11"]Ihmisellä on vain yksi rintalasta, ja se on siinä keskellä rintakehää.
[/quote]
No sitten mua sattuu johonki toiseen kohtaan..Vasemman suunnilleen keksiosaan ja vähän sen alapuolelle :( ap
[/quote]
Se on varmaan kylkiluu, jos ymmärsin sun selityksen oikein. Ehkäpä se kipu tuleekin just siitä, että kaarituki painaa siihen päivittäin, mutta huomaat kivun vaan tietyssä asennossa. Koita pari päivää pitää pelkkiä urheilurintsikoita tai muita kaarettomia.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:15"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:14"][quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 11:11"]Ihmisellä on vain yksi rintalasta, ja se on siinä keskellä rintakehää.
[/quote]
[/quote]
Se on varmaan kylkiluu, jos ymmärsin sun selityksen oikein. Ehkäpä se kipu tuleekin just siitä, että kaarituki painaa siihen päivittäin, mutta huomaat kivun vaan tietyssä asennossa. Koita pari päivää pitää pelkkiä urheilurintsikoita tai muita kaarettomia.
[/quote]
Kiitos vinkistä! Kokeilen :) ap
Ihmisellä on vain yksi rintalasta, ja se on siinä keskellä rintakehää.