Mun uusi mies...
käy lenkillä, on lasten kanssa, puuhastelee kotona kaikenlaista, myös kotihommia. Juttelee kavereidensa kanssa jotenkin fiksusti ihan tavallisista asioista, ei juo kaljaa ja on aina ystävällinen mulle. Mulla on oikea kultakimpale.
Kommentit (14)
Hei mä olen löytäny samanlaisen! :)
Minulla on myös tuollainen. Varsinkin arvostan raittiutta ja avoimuutta.
Ihan kivan näköinen ja tienaa sen verran, ettei Prismassa tarvi hintoja kattella. Mutta nää on vaan plussaa, se kultakimpale tulee tuosta aloituksesta
ap
Ehkä vielä menettelee, mutta kohta alat kaivata av-mamman tyyliin jännitystä elämään, eikä nykymiehesi enää olekaan riittävä. Pitää löytää se jännämies.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:35"]Ehkä vielä menettelee, mutta kohta alat kaivata av-mamman tyyliin jännitystä elämään, eikä nykymiehesi enää olekaan riittävä. Pitää löytää se jännämies.
[/quote]
Lassukka-ressukka heräsi! Huomenta!
Uusi mies. Puuhailee sinun lasten kanssa?
Ollaan oltu jo pari vuotta. Molemmilla on oma lapsi. Mutta uusi kumminkin, kun ei ole se edellinenkään.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:54"]Ollaan oltu jo pari vuotta. Molemmilla on oma lapsi. Mutta uusi kumminkin, kun ei ole se edellinenkään.
[/quote]
Vastaus 9. -ap
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:46"]
Uusi mies. Puuhailee sinun lasten kanssa?
[/quote]
LOL. Mies voi olla unelma, mutta nainen ei. Eikä varsinkaan nuo käenpoikaset. Ei kukaan mies haaveile elättävänsä toisen miehen lapsia. Kiva kuitenkin kun on kivaa.
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:36"]
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 08:35"]Ehkä vielä menettelee, mutta kohta alat kaivata av-mamman tyyliin jännitystä elämään, eikä nykymiehesi enää olekaan riittävä. Pitää löytää se jännämies. [/quote] Lassukka-ressukka heräsi! Huomenta!
[/quote]
Kuinka niin ? Miksei ap voi olla esimerkisi lasten isän kanssa ? Taisi AV-YH vain herätä.
Onhan myös rikas tai edes varakas ja tietysti komea?