Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi olet hereillä tähän aikaan yöstä?

Vierailija
15.08.2015 |

Miksi ette ole nukkumassa?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 04:11"]

Masennus ja unirytmi sekaisin. Ei ole voimia yrittää korjata sitä.

[/quote]

Tuli tässä mieleen joitakin keinoja, joista saattaisi olla sinulle apua masennuksen ja unirytmin parantamiseksi. En tiedä mitä mieltä olet näistä, mutta minusta aromaterapiaa, väriterapiaa/sen tapaista ja hierontaa voisi ainakin kokeilla. Hieronnassa sellainen puinen laite on tosi hyvä. Omasta kokemuksesta voin sanoa, että näistä tulee rentoutunut ja miellyttävä olo. 

Vierailija
22/25 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 04:32"]Sama kun teillä. Masentunut ja unirytmi sekaisin. Mies kuorsaa tuossa vierellä, eikä tajua asiasta mitään. Olen yrittänyt jutella sen kanssa, mutta Se on tosi urpo.
Lisäksi tekisi mieli rakastella kunnolla.....mutta siihenkään tuosta miehestä ei ole.
[/quote] Niin kumpi oli masentunut sinä vai mies? ;D

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Heräsin enkä jaksanut mennä nukkumaan. Nyt on aamu.

Vierailija
24/25 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska minä pelkään yhtä ihmistä ja haluisin nukkua mutta hän yrittää omistaa minua.

Vierailija
25/25 |
15.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 07:04"]Koska minä pelkään yhtä ihmistä ja haluisin nukkua mutta hän yrittää omistaa minua.
[/quote] joudun pelkotilaan uhkailusta ja en pysty nukkumaan. Toivon nukahtavani nyt oikeastaan. Toivotaan niin <3

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi