Teemu, Mikko vai Janne?
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 23:21"]Mikä näistä miellyttää sinua eniten?
[/quote
Janne
Janne. Koska mullon sellanen "janne vantaalta-olo" ollu koko pv. Sellanen en ny osaa muuta sanoa ku että Janne Vantaalta...
No täytyy sanoa että Janne, koska se ei ole liian yleinen nimi minun tapaamissani ihmisissä, ja äänteellisesti kaunis. Yhtään Mikkoa tai Teemua en ole koskaan tuntenut, mutta eivät jotenkin kuulosta niin kauniilta.
Siis monestihan joku nimi ärsyttää jonkun tietyn kantajan vuoksi, mutta näistä ei mistään ole sellaista mielikuvaa.
Miksi, oletko niin sanotusti kolmen miehen loukussa vai nimeämässä lastasi noilla vanhanaikaisilla ns. tusinanimillä?
Janne. Olen joskus ollut ihastunut Janneen.
Meidän pojasta piti tulla Janne. Mutta ei sitten synnyttyään näyttänyt yhtään Jannelta, niin piti keksiä uusi nimi.
Tässä järjestyksessä: Mikko, Janne, Teemu. Teemu ois muuten menny ekaks tai tokaks mut tunnen niin monta Teemua et se nimi jotenki nyt ällöttää
Janne ja Mikko, molemmat meidän perheelle läheisiä, hyviä tyyppejä!
Vaikea valinta koska nuo ovat juuri niitä 80 ja 90 -lukujen suosikinimiä joita oli puolet koko koulusta kun olin lapsi. Mutta valitsen Teemun.