Onko teillä koko omaisuus kiinni asunnossa?
Minulla on velaton asunto mutta käteistä tilillä 48.000e.
Kommentit (35)
On ja ei Venäjäkään pelota kunhan ei nyt höpötetä Natosta koko ajan. Luotetaan Bideniin
Vierailija kirjoitti:
Tuo 48 000 on kohta nollan arvoinen. Pankista et tule enää kesän lopussa sitä saamaan nostettua. Kannattaa alkaa nostaa sitä jo nyt.
No onko se sitten käteisenä jotenkin eriarvoista?
2 velatonta taloa ja tilillä 60 000e, tosin vajaa puolet on jo "korvamerkittyä"
Ei kaikki, mutta iso osa. Käytännössä kaikki asunnossa kiinni oleva on arvonnousun ja remonttien tuomaa varallisuutta.
Ei kaikki ja nekin mitkä on, on 3 eri osoitteessa.
Vierailija kirjoitti:
On ja ei Venäjäkään pelota kunhan ei nyt höpötetä Natosta koko ajan. Luotetaan Bideniin
Luotetaan Bideniin... whaaaahahaha
Koko Amerikan sekokolmikko saatu kuvaan.
Ei, on mulla mökki ja rantatontti.
Ei ole. Jonkun muun otsakkeet on kiinni tässä asunnossa.
Valtaosa omaisuudesta on metsässä ja osakkeissa. Vain pieni osa osunnossa.
Noin 85% omaisuudestamme on asunnoissa. Liikaa, mutten viitsi asuntoja osakkeiksi vaihtaa.
70 000 euroa on asunnossa ja 35 000 euroa säästöissä ja loput perintömetsissä.
Ei ole hajuakaan noiden perintömetsien arvosta. Pitäisi ottaa yhteyttä metsänhoitoyhdistykseen.
Vierailija kirjoitti:
70 000 euroa on asunnossa ja 35 000 euroa säästöissä ja loput perintömetsissä.
Ei ole hajuakaan noiden perintömetsien arvosta. Pitäisi ottaa yhteyttä metsänhoitoyhdistykseen.
Ja ihmettelen ettei noille metsille laitettu mitään arvoa perinnönjakoon. Talolle ja mökille oli hinnat, mutta ei metsälle. Mitenköhän se noin meni loppujen lopuksi, kun sitä metsää on kuitenkin aika paljon loppujen lopuksi?
Kämppä maksettu ja tilillä vajaa 30 000. Muuta ei ole, eikä tarvi ollakaan, mulla ei ole tarvetta VAURASTUA.
Ei ole eikä tule olemaan.
t. huoleton vuokralainen
'Mikä ihmeen omaisuus' ???!!! Nevör hööd!!!
Ne talotkin on arvoltaan 0-
Siis kun Putler nappaa ne venäjän omaisuudeksi
Aloittajan kannattaa kohta rahansa vaihtaa muuhun valuuttaan vaikka kultaan kun rahan arvo laskee kuten venäjälläne on saman arvosta kunwc paperi jos sitäkään.
Oma kerrostalo kaksio ja kaksi sijoitusyksiötä joista saan vuokratuloja. Omasta vielä velkaa pankille 15000€ toista sijoitusyksiötä maksan useamman vuoden pankille toinen sijoitusyksiö velaton. Vähän säästössä 10 000€. Kuukausittain säästöön pieni summa menee.
Luojan kitos ei ole! Ei ole mökissä,ei autossa ymm.Joten huolta ei omaisuudesta,kun ei omista mitään.Vuokralla on tosi hyvä asua.Asun osaketalossa ja kaikille sanon osake on omani.vaikka sen vuokranut kiinteistö yhtiöstä.Mut nostaa arvoani,kun sanon olen osakeen omistajana.
On, tosin kolmessa