Tilanneviesti

Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Vierailija

Hei! Eli olen reilu 20v. nainen ja tosi hämmentynyt seksuaalisuudestani.

Eli siis olen ihastunut miehiin joskus mutta halunnut yleensä vain halailla, enkä ikinä suudella. Ajatus seksistä miehen kanssa ällöttää suoraan sanoen.

Ja sitten toisaalta olen aina kiihottunut naisista ja ajatellut heitä omaa kivaa pitäessäni. :D Ja miehiä fantasioissani on koko elämäni aikana ollut tasan 2 kertaa. Ja joskus olen siis kuvitellut olevani itse se mies. En kuitenkaan koe ollenkaan halua olla mies, noin niinkuin yleisesti. Pukeudun hyvin naisellisesti ja rakastan meikkejä ja korkokenkiä.

En ole suudellut naista mutta haluaisin kovasti- ja kaiken muunkin siinä sivussa. Haluaisin myös perustaa perheen mutten ole varma kumman sukupuolen kanssa. Miehet ovat kuitenkin minusta jotenkin vaikeita kun taas naisten kanssa olen heti samalla aaltopituudella. Monia ystävänaisiani kohtaan minulla on ollut ihastuksia ja olen hyvin suojelunhaluinen ja auttavainen heitä kohtaan.

Mutta sitten taas välillä tuntuu, että X voisi olla ihan kiva poikaystävä. Jos sitä seksiä tarvitsisi harrastaa kerran vuodessa. :D Ja saattaisin ehkä mennä miehen kanssa kertaluonteisesti, yhden yön juttuna sänkyyn mutta säännöllinen seksi miehen kanssa ei kyllä innosta. Naisen kanssa kylläkin, parisuhteessa seksi olisi osa yhteiseloa ja rakkauden osoittamista :)

Joo, eli en tiedä mitä tehdä :D Auttakaa joku.

P.S Suku on homofobisempi kuin perussuomalaiset yhteensä...

Kommentit (10)

Oletko kaunis ja hoikka? Onko sulla kauniit tuuheat pitkät hiukset? Jos vastauksesi kaikkiin on kyllä, et ole lesbo. Jos vastauksesi kaikkiin on ei olet lesbo

Et vain ole koskaan saanut kunnolla munaa. Siinä nainen unohtaa toiset naiset, kun alffa-mies painaa hiuksista naamaa tyynyyn ja nussii niin kovaa, että pinppisi huutaa hoosiannaa koko seuraavan viikon.

T. Alfa-Mies

Olen kai myös biseksuaali. Ihastun molempiin sukupuoliin, seksiä olen joskus unissani harrastanut naisen kanssa. Se tuntuu vähän oudolta. Olen naisellinen ja ihastun naisellisiin kauniisiin naisiin. Olen äiti ja vaimo ja näin ajattelin kuitenkin pysyä. Toisaalta voimakas mies, mitä miehenikin on, on kiehtovaa.

Vierailija
Oletko kaunis ja hoikka? Onko sulla kauniit tuuheat pitkät hiukset? Jos vastauksesi kaikkiin on kyllä, et ole lesbo. Jos vastauksesi kaikkiin on ei olet lesbo

???
Jännä ajatusmaailma
Löysin itseni kuvauksestasi ja olen kyllä enemmän naisiin päin kallellaan...

Olet vasta nuori ihminen :) muistathan sen - sinäkin, kuten jokainen, tulet vielä kasvamaan ja kypsymään monin tavoin identiteetissäsi, mutta millaiseksi elämäsi muodostuukaan niin haluaisin sanoa, että olet täysin turvallisella ja kestävällä tavalla rakastettu ihminen ja nainen :) kuten tässä pikku videossa kauniisti kuvaillaan, suosittelen lämpimästi: http://www.fathersloveletter.com/Finnish/#4

Hei vaan! Kiitos (melkein) kaikille vastauksista. Sille yhdelle kyselijälle; kyllä, olen kaunis, naisellinen ja minulla on pitkät tuuheat hiukset. Miten tämä sulkee lesbouden pois? :D Taidan hakeutua Setan tapahtumiin, sieltä varmaan saa vertaistukea ja asiat alkaa selkiytyä. Pus pus :* <3

-ap

Poiminnat

Suosituimmat

Uusimmat

Uusimmat

Suosituimmat