Tapailin nuorempaa miestä, ja se vaikutti negatiivisesti itsetuntooni
Näinkin voi käydä. Jotenkin korostui oma ulkonäön rapistuminen ja omat krempat. En siis suosittele.
Kommentit (5)
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolaan yhtä nuorempaa. Mutta just em syiden takia olisi vaikea kuvitella mitään sen enempää, johonkin kertasäätöön ehkä kävisin. Oksentaisi mun tselluloideille ym venymille 😬
Toivottavasti löydät itsellesi sopivan kumppanin, olipa sitten ikäeroa tai ei.
Minulle kävi niin, että mies sanoi kivoja asioita ulkonäöstäni mutta itse ajattelin ettei se sitä kuitenkaan tarkoita. Oksensi varmaan mielessään koko ajan...
- ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä kuolaan yhtä nuorempaa. Mutta just em syiden takia olisi vaikea kuvitella mitään sen enempää, johonkin kertasäätöön ehkä kävisin. Oksentaisi mun tselluloideille ym venymille 😬
Minulle kävi niin, että mies sanoi kivoja asioita ulkonäöstäni mutta itse ajattelin ettei se sitä kuitenkaan tarkoita. Oksensi varmaan mielessään koko ajan...
- ap
Tuohan on ihan selvä että mies kehui varmistaakseen p...un saamisen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
- ap
Jooo.... karseita katseltavia rupsahtaneet naiset. Löllöä ja selluliittia. Itse jäin nuorempana koukkuun vanhempaan naiseen, se oli ihan seksikäs. Jotenkin naiminen veti aina puoleensa kuin magneetti. Himoa oli ja varmaankin molemminpuolista.
Nyt naiset, oikeesti. Kattelette ihan liikaa someja, instoja ja tiktokkeja. Filtteriä filtterin perään ja vertaatte itteenne.
Kattokaa ennemmin vaikka pari kautta suomen temppareita, siellä ihan tavallisia parikymppisiä tyttöjä, sellasia mitä kaduillakin vastaan kävelee.
Itse ainakaan en ole hirveästi muuttunut, ikää tietysti tulee ja näkyy se joinain juonteina siellä täällä, mutta se nyt kuuluu asiaan. Toisaalta myös ikä on tuonut itsevarmuutta ja avoimuutta.
Mullakin ollut nuorempia miehiä ja kivaa on ollut. Ei ole tarvetta vertailla itseäni nuorempiin tai vanhempiin :)