raskaanako?
Voiko kuukautisten aikana tulla raskaaksi? Onko se mitenkään mahdollista? Meillä ei ollut kumia ja mies laukesi sisään.. toinen päivä menossa kuukautisista..
Kommentit (46)
Joo, älä nyt oikeasti mitään litkuja juo. Elä terveellisesti, syö hyvin, harrasta seksiä oikeaan aikaan.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:04"]Joo, älä nyt oikeasti mitään litkuja juo. Elä terveellisesti, syö hyvin, harrasta seksiä oikeaan aikaan.
[/quote]
ok :)
Antakaahan teinien leikkiä rauhassa. Kyllähän tuosta kirjoitustavasta näkee, että kyseessä ei ole 25-vuotias henkilö. Joku saa makeet naurut tästäkin...
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 22:07"]Antakaahan teinien leikkiä rauhassa. Kyllähän tuosta kirjoitustavasta näkee, että kyseessä ei ole 25-vuotias henkilö. Joku saa makeet naurut tästäkin...
[/quote]
just joo >:( minä en ole mikään teini! Ihan kuule olen 25 ! Ihan turhaa arvostelet mua minkään kirjoitus tyylin perusteella!!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:22"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 20:21"]Ei. Hyvin hyvin epätodennäköistä.
[/quote]
Ok.
[/quote]
Hitsin kun ollaan mieheni kanssa yritetty vauvaa jonkin aikaa ja nyt vaan tuntuu ettei se onnistu millään :(
Mä en sit tota kirjoittanu vaa joku täys idiootti provoilija t.ap