Ensitreffit miehen kotona = haluaa vain seksiä?
Tapasin miehen kesällä terassilla, juteltiin ja vaihdettiin puhelinnumeroita ja vaihdettiin seuraavana päivänä muutama tyhjänpäiväinen viesti. Puhuttiin, että nähdään joku päivä, mutta ei tarkempaa. Mies laittoi sitten joku aika sen jälkeen viestiä, että jos liikun hänen kulmillaan (vantaalla), niin tervetuloa kahville. Sanoin, että en taida lähiakoina siellä liikkua, mutta jos haluaa lähteä lenkille tai syömään joku päivä, niin ilmoittele.
Törmättiin uudelleen sattumalta samaisella terassilla ja sovittiin, että nyt nähdään pian ja olisi mukava tutustua rauhassa paremmin. Mies sitten tänään laitteli taasen viestiä, että mitäs viikonloppuna ja jos eksyn hänen kulmilleen, niin viinipullo on heti viileässä.
Asun helsingin keskustan liepeillä ja mulla ei ole autoa (mies tietää). Todennäköisyys, että eksyisin minnekään päin vantaata on häviävän pieni ja kysyn nyt arvon raadilta, että suurella todennäköisyydellä mies on vain seksiä vailla, eikö? Itse olen kiinnostunut vakavammasta enkä jaksaisi lähteä tuhlaamaan aikaa mieheen, jota ei kiinnosta muu kuin pilde ja joka todennäköisesti yrittää kaataa mut :)
Muuten tosi hurmaava ja kunnollinen mies ja mun tyyppiä.
Kommentit (27)
Juodaanko viini yleensä viileänä vai huoneenlämpöisenä?
Minäkin ehdottaisin, että kysy vielä kertaalleen miestä keskustaan kahville, leffaan, kokeilemaan uutta harrastusta, taidenäyttelyyn, ravintolaan syömään, drinkeille, Taiteiden yöhön, tms. Jos kieltäytyy ja edelleen ehdottelee sinulle niitä Vantaan kotitreffejä, niin anna olla. Haluaa vain seksiä tai on jokin skitso paloittelumurhaaja ;D
[quote author="Vierailija" time="15.08.2015 klo 10:18"]Minäkin ehdottaisin, että kysy vielä kertaalleen miestä keskustaan kahville, leffaan, kokeilemaan uutta harrastusta, taidenäyttelyyn, ravintolaan syömään, drinkeille, Taiteiden yöhön, tms. Jos kieltäytyy ja edelleen ehdottelee sinulle niitä Vantaan kotitreffejä, niin anna olla. Haluaa vain seksiä tai on jokin skitso paloittelumurhaaja ;D
[/quote]
Kai se mies pyytäisi itse jonnekin mielikuvituksellisempaan paikkaan, jos ajattelisi muulla kuin munallansa.
Olin baarissa tapaamani miehen luona ensitreffeillä. Epäilytti, mutta mietin, että kyllä aina pois pääsen tarvittaessa.
Lopulta jäin jopa yöksikin, mutta mies ei vongannut seksiä, vaan käyttäytyi ihan herrasmiesmäisesti. Nykyään asun itsekin tässä samassa asunnossa, joten voi päätellä, että kotitreffit eivät meidän kohdalla ainakaan olleet huono idea.
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 17:35"]
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:58"][quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 16:50"] Okei eli sitten vaan seuraava miekkonen kehiin. Ap. [/quote]Voin näin miehenä kertoa, että sinun kannattaa etsiä miesseuraa homobaarista, jollet seksiä halua. Lähtökohtaisesti jokainen heteromies haluaa seksiä, enemmän tai vähemmän ensitreffeillä, jossain vaiheessa joka tapauksessa.
Miten aikuinen nainen voi ollakin noin naiivi? [/quote] Odota vaan, että kasvat aikuiseksi, niin maailmankuvasi hieman avartuu, poikanen.
[/quote]Odotin nyt pari tuntia. Tämän aikuisemmaksi en tule. Maailmankuvani on varmasti ihan yhtä laaja kuin sinullakin ja melkoisella varmuudella ikää ja kokemusta noin 20+ vuotta enemmän kuin sinulla.
Kun mies pyytää kotiinsa treffeille viinipullonsa kera, niin pitsinnypläystä vai sukkien kudontaako kuvittelet sen tarkoittavan?
Minkä ikäinen? Jos et mee, kerro yhteystiedot . Mä olisin heti valmis lähtemään panee sitä miestä.
Terkuin 20v nainen