Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kauanko pärjää lihaliemellä?

Vierailija
12.03.2022 |

Ei ole kysymys siitä etteikö rahaa tai tuokaa ole. Minulle kävi vaan iso suru ja sen tiedon jälkeen en ole pystynyt syömään. Mikään ei mene alas eikä nälkä ole. Viimeksi söin tiistaina ja nyt tänään sain jo juotua mukillisen lihalientä.

Kysymys ei ole siitä etten halua vaan en pysty. Tämä suru, itku ja ahdistus vie voimat.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuokaa on toki ruokaa

Vierailija
2/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritä syödä jotakin vaikka muroja ja maitoa tai juqurttia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman ravintoa pärjää viikkoja, mutta ei ilman vettä. Yrtä saada nestettä menemään alas riittävästi.

Vierailija
4/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä tuolla nyt muutaman päivän pärjää, mutta yritä jotain muutakin. Marjoja, hedelmiä, rahkaa?

Vierailija
5/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis mikään kiinteä ei mene alas. Oksennan kaiken ulos jos ne nieltyä saankin. Kuten aamulla juustosiivun. Luulen että kroppa on niin lujassa stressitilassa, että johtuu siitä.

Pelkästään tuo lihaliemi teki tiukkaa.

Lähinnä mietin , että montako päivää mä uskallan lihaliemellä jatkaa. Vai onko joku parempi idea?

Vierailija
6/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritä syödä jotakin vaikka muroja ja maitoa tai juqurttia.

En ole ap, mutta miks ihmeessä muroja ja maitoa?

Ite en saa niitä alas milloinkaan.

Vierailija
7/7 |
12.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten olisi joku mehukeitto? Pystyisitkö sellaista juomaan? Entä mehut tai kaupan valmiit keitot? Ehkä joku lämmin on parempi kuin kylmä. Apteekista saa myös sellaisia täydennysravintovalmisteita, jos ei oikeasti pysty mitään kiinteää syömään.

Voimia ja jaksamista sinulle, kyllä tuo varmasti menee ajan myötä ohi. Ihminen on kokonaisuus ja jos mieli järkkyy niin keho voi siihen reagoida mitä ihmeellisimmillä tavoilla.