Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ketkä teistä ovat nähneet Spede Pasasen livenä? Missä?

Vierailija
12.03.2022 |

Millainen fiilis hänestä jäi?

Kommentit (63)

Vierailija
61/63 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Useasti ysärillä hevospiireissä. Erottui joukosta ehkä statuksensa, autojensa ja hovinsa takia.

Silläkö oli hienoja autoja myöhemminkin?

Julkisuudessa on ollut vain 60-luvun Mustang.

Elämäkerrassa mainittiin että oli ollut iso Bemari jossain vaiheessa. Sen tarkemmin en tiedä.

Nähnyt kuvassa sen Bemarin ja on niitä isoja urheilumalleja 60/70-luvun taitteesta.

90-luvulla ajanut myös hopeanvärisellä Mersu SLK:lla, jossain mainittiin hänen autoilustaan.

Vierailija
62/63 |
13.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun puolivälin tienoilla kävi Mäkkärin kassalla Maria Drockilan kanssa. Olin siis itse myymässä kassalla. Vähän kinasivat, ottaisivatko ruoat mukaan vai söisivätkö ravintolassa. Spede oli vähän äreän oloinen, olisi halunnut ottaa ruoat mukaan. Maria kuitenkin halusi syödä ravintolassa. Istuivat vähän syrjemmälle, eikä Spedestä todellakaan saanut mitään ratkiriemukasta mielikuvaa.

Tytär vai tyttöystävä, kumpi vaikutelma sulle syntyi?

Tytär oli/on, jonka äiti oli aikonaan töissä Speden omistamassa ravintolassa ...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/63 |
26.04.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

90-luvun puolivälin tienoilla kävi Mäkkärin kassalla Maria Drockilan kanssa. Olin siis itse myymässä kassalla. Vähän kinasivat, ottaisivatko ruoat mukaan vai söisivätkö ravintolassa. Spede oli vähän äreän oloinen, olisi halunnut ottaa ruoat mukaan. Maria kuitenkin halusi syödä ravintolassa. Istuivat vähän syrjemmälle, eikä Spedestä todellakaan saanut mitään ratkiriemukasta mielikuvaa.

Tytär vai tyttöystävä, kumpi vaikutelma sulle syntyi?

Kyllä Spede kävi hakemassa Drockilaa jo peruskoulusta Valkealassa. Tämän olen kuullut melkein 30 vuotta sitten ihmisiltä, jotka samassa koulussa Valkealassa olivat.