Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Käsi ylös ketkä vihaavat instagramia

Vierailija
13.08.2015 |

Siis tämä "hieno" sosiaalisenmedian muoto instagram. Jonne voit laittaa kuvia joiden laatu raiskataan jo etukäteen, sekä lisäämällä paskoja filttereitä, joilla saada se kämänen kuva näyttämään mukamas paremmalta. Tämä koko hieno kuva päätyy jokatapauksessa facebook sivullesi kaikkien päälisteltäväksi, niin mikset lataa sitä kuvaasi suoraan facebookkiin jonne se menee vähän paremmalla laadulla?

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua koko instaa.

Vierailija
2/19 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Instakuvia ei ole mikään pakko jakaa facebookiin. Niitä voi olla jakamatta mihinkään tai jakaa muihin somekanaviin, ja siellä voi olla monta tunnusta ja osa vaikka ihan anonyymejä ja silleen.

Insta on ihana.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ärsyttää ne idioottimaiset hashagit siellä eniten.

Vierailija
4/19 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseään esittelevien tyhjäpäiden foorumi.

Vierailija
5/19 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ihastus on instagramissa ja postaa itsestään sinne paljon enemmän kuvia kuin facebookiin. Harmi vaan, että on ruvennut nyt postaamaan lähinnä maisemakuvia, joita en jaksa katsella. Kaipaisin uutta kuvaa, jossa näkyisi ko. naisen ihanat vartalonmuodot, kuvankauniit kasvot ja ihana hymy. 

Eli äänestän tyhjää.

Vierailija
6/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:40"]

Instakuvia ei ole mikään pakko jakaa facebookiin. Niitä voi olla jakamatta mihinkään tai jakaa muihin somekanaviin, ja siellä voi olla monta tunnusta ja osa vaikka ihan anonyymejä ja silleen.

Insta on ihana.

[/quote]

On noita paljon parempiakin kuvapalveluita jonne saa kuvat ihan sillä samalla resolla kun otettukkin sekä jaettua muuallekkin.

Vierailija
7/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä jotenkin pidän instasta enemmän. Saan siellä seurata ihmisiä ja julkkiksia, joita ei Facebookissa samalla tavalla pystyisi tai halua seurata. Olen vähentänyt Facebookin käyttöä huomattavasti, käytän sitä oikeastaan vain messengerin takia. En edes muista milloin olisin kirjoittanut varsinaista päivitystä. On alkanut ärsyttämään nämä tyhjänpäiväiset lässyttäjät, mitä ei kuitenkaan voi poistaa tai saa koko suvun vihat niskoilleen. "Tänään lapsi söi puuroa ensin pöydän kautta. Tänään käytiin kakalla. Tänään siivosin. Tässä lapsi naama sotkuisena, tuitui kun on ihana kuolanaama. Tänään pesin pyykkiä. Tänään vedin taas kerran perseet.". Olen estänyt suurimpien ärsytysten tilapäivitykset, mutta kaikkea ei voi estää kuitenkaan. Instassa on jotenkin kepeämpi fiilis ja hauskempaa, samoin snapchatissa. Siellä noi satunnaiset vauvakuvat vielä menee, kun ne hukkuu sinne muiden kuvien joukkoon.

Vierailija
8/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu kuin avuton pitää olla ettei osaa ladata kuvia instagramiin ilman että resoluutio huononeee... Vitun pelle!!

Vierailija
9/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla ei oo Instagramia, tykkään kyllä sovelluksesta muuten, mutta tosiaan en mäkään ymmärrä niitä filttereitä sitten ollenkaan, sääli aina kun hyvä kuva pilataan jollain hämyisellä sepiasotkulla.

Vierailija
10/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:21"]

Vittu kuin avuton pitää olla ettei osaa ladata kuvia instagramiin ilman että resoluutio huononeee... Vitun pelle!!

[/quote]

Näytähän mulle 20mbix kuva instagramista kiitos.

Vierailija
11/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo some on paskaa

Vierailija
12/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:21"]

[/quote]

Instagramin max reso on 1080x1080px mikä riittää ehkä siihen iphonen etukameraan, mutta esim. 3.1Mpx kameralla reso on jo 2048x1536px... Niin näytähän kuinka saat sen parempana sinne.

Vierailija
13/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Narsistejen paikka.

Vierailija
14/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

#omapärstä #ketäkiinnostaa #oonkomänytsitjokukalkkistaijotain

Itse en ole ikinä käynyt instassa, mut facen feedissä putkahtelee kyllä näitä kuvia #lisätääntähännytkauheastikaikkiaerilaisiasanojamahdollisimmanpaljon -lisineen, jotka käsittääkseni ovat näitä insta-kuvia. Johonkin faceen mä vielä ymmärrän kuvien postaamisen, kyseessä kun kuitenkin lienee usein joku kaveriporukka, jolle kuvallaan haluaa jotain viestittää. Mut se, että pistää kuvansa instaan ihan kaiken maailman nähden... No joo, nousee kaksi kysymystä: 1) miksi? 2) ketä kinnostaa ihan oikeasti?

Jos näissä kuvissa olisi joku oikea sanoma tai jotain, jolla haluaisi ottaa kantaa yhteiskunnalliseen keskusteluun tms, mut yleensä se on kuva itsestään jossain ladon edessä näyttämässä duckfacea. En vaan tajua.

En muuten ikinä ole käynyt twitterissä, mistään muusta nyt puhumattakaan. Kesti tosi kauan tajuta, mikä se tinder on, mistä nyt kohkataan (vai onko sekin ilmiönä jo ihan menneen talven lumia?) Mun internet-käyttäytyminen on ainakin viisi vuotta jäljessä...

Vierailija
15/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtenyt toisilla lapasesta kuvien postaus. Minäminäminäminäkatsokatsokatso. Ihan kuin yritettäisiin tehdä omasta elämästä parempi jatkuvalla kuvatulvalla.

Vierailija
16/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eräs naispuolinen kaveri facebookissa ja viikossa tulee semmoset 2-3 selfietä jotka kaikki näyttää ihan samalta, sekä otettukin samasta paikkaa ja nämä kaikki tulee instagramista. Eikä ole edes mikää kaunis nainen ja elopainoakin joku 90kg. #tänääntällästä #sitmennään #nytjännittää #vituninsideläppiäjoitaeitajuakusekakstyyppiäehkä #kaikkikuvatsamoja

Vierailija
17/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:18"]

On alkanut ärsyttämään nämä tyhjänpäiväiset lässyttäjät, mitä ei kuitenkaan voi poistaa tai saa koko suvun vihat niskoilleen. "Tänään lapsi söi puuroa ensin pöydän kautta. Tänään käytiin kakalla. Tänään siivosin. Tässä lapsi naama sotkuisena, tuitui kun on ihana kuolanaama. Tänään pesin pyykkiä. Tänään vedin taas kerran perseet.". [/quote] Tänään otin poskeen.

Vierailija
18/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hittoako te käytte siellä tölläämässä toisten kuvia, jos kerran inhoatte koko paikkaa?

Vierailija
19/19 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan instaan ne kuvat joita en kehtaa laittaa facebookia tukkimaan. Eli lähinnä tuokiokuvia ja tunnelmia elämästäni, kyseessä on lähinnä kuvallinen päiväkirjatyyppinen palvelu. Kuvien ottaminen ja julkaisu on samalla tavalla itseilmaisun keino kuin kirjoittaminen, piirtäminen tms. Ei sillä, että selfieiden ottaminen olisi kovin luovaa, mutta kukin tavallaan.

Eihän se tarpeellinen ole, mutta harva asia elämässä on. Ihmetyttää miten joku jaksaa kuluttaa energiaa nettipalvelun vihaamiseen.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan viisi