Mitä tällä kuvalla tarkoitetaan?
Linkki kuvaan siis tässä:
http://www.chicagonow.com/cheaper-than-therapy/files/2012/12/Christmas-Card-05.jpeg
En ymmärrä :D
Kommentit (6)
Boob job on se kun laitetaan silarit, mutta koska toi on lumiukko, on sen tissit tietysti tehty lumesta. Tän takia siis snow job.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:25"]
Onko siellä pillun kuva? En uskalla avata, koska monissa linkeissä on viruksia. :(
[/quote]Mä repesin :D Siis ihan ekaksi ajattelit että siellä on pillun kuva, mahtavaa
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:26"][quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:25"]
Onko siellä pillun kuva? En uskalla avata, koska monissa linkeissä on viruksia. :(
[/quote]Mä repesin :D Siis ihan ekaksi ajattelit että siellä on pillun kuva, mahtavaa
[/quote]
Useasti on ollut. Yhdessä oli hyvin eripariset häpyhuulet.
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:25"]Onko siellä pillun kuva? En uskalla avata, koska monissa linkeissä on viruksia. :(
[/quote]
Ei ollut, oli espanjansiruetana!
[quote author="Vierailija" time="14.08.2015 klo 00:00"]
[quote author="Vierailija" time="13.08.2015 klo 23:25"]Onko siellä pillun kuva? En uskalla avata, koska monissa linkeissä on viruksia. :( [/quote Ei ollut, oli espanjansiruetana!
[/quote]
Mv, mulle näkyi korvasieni.