Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tuttavapiirin karsiminen

Vierailija
13.08.2015 |

Miten olette päässeet eroon tuttavista, joiden kanssa ette halua olla tekemisissä? Minulla on yksi harrastuksesta tuttu ihminen ja yksi naapuri. Välttely on ollut nyt keino, minulla on aina muuta. Kun nähdään harrastuksessa tai naapurustossa niin minä en kuitenkaan saa itseäni olemaan epäystävällinen.

Moikkaan, vaihdan pari sanaa ja siirryn keskustelemaan jonkun toisen kanssa tai jatkan matkaa. Ei auta, viestejä ja soittoja. Eivät ymmärrä vihjeitä. Miten pääsen eroon? Sanonko suoraan et hei, meillä ei taida olla kovin paljon yhteistä ettei nyt sitten kaveerata. Tai että sori, on niin kiire että olen vain läheisempien ystävieni kanssa. Ja sitten alkaa se kysely, ai miks, mikä on muuttunut, eiks voitais joskus nähdä.

(Ei, kun sä oot tyhmä ja kaikkea sitä mitä mä kestä, oon huomannut vasta ajan myötä mm. vanhoillinen, jäykkä, oikukas, vatvoja, tyhmä, muka hauska, jämähtänyt lieden ja Tokmannin ääreen, riidoissa yhden sun toisen kanssa, leijonariipusvaimo, persu, tissutteluun taipuva äänekäs kana-aivo, prinsessa, rasittava kännissä, rasittava selvinpäin, makurajoitteinen, rivarin emäntä, diiva, vippailija, tusinamielipiteet omaava kaikkitietävä kalkkuna, jolta ei saa puheenvuoroa, blogiääliö lukihäröllä, ahdasmielinen, passuuttaja ja jankuttaja.) Puuh. Siinähän ne tuli. Joku piirre varmaan unohtui mainita. Muuten toki herttaisia ihmisiä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luonnosta jaksaa puhua hyvin tai kävellä hissuksiin samalla luonnossa, haukata happea ja olla hiljaa ystävän kanssa, yhdessä ihmetellä. Kun se ongelma on yhteensopivuus ihmisten kanssa, joiden pitää täyttää hiljaisuus puheella. Koko ajan ja ihan mitä vaan päähän pälkähtää kun ei kestetä hiljaisuutta.

Mistä tahansa voi puhua mutta ei koko ajan. Ja joskus parisuhdekin analysoidaan rutikuivaksi kun riittäisi olla hiljaa vierellä ja kuulostella puolisoa. Sanoiksää jottain, en mää, näin on hyvä, niin on. Ap

Vierailija
22/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli ap:lle sitten kai kelpaisi nämä ihmiset, jos he eivät alottaisi puheenaiheita.. Puhuttaisiin vain pakolliset ja muuten oltaisiin hiljaa yhdessä..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, miten olet alunperin näihin ihmisiin tutustunut? Asutko pienellä paikkakunnalla jossa törmääminen on väistämätöntä?

Vierailija
24/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastus ja naapuri, kyllä törmätään joka viikko. Ja hiljaisuushan on kultaa kalliimpi. Se on vain kaameaa kun väistät, vältät ja kartat, niin ei mitään vaikutusta. Ja se laatikkomainen tapa ajatella, kaikki ajatukset suodattamatta pihalle. Kaikki mitä heillä tapahtuu, tarjoushankinnoista seksiasentoihin. En minä halua tietää naapurin "Raimosta" ihan kaikkea. Enkä "Raijasta", hän varsinkin kertoisi kaikki.

Eikö ihmiset enää ymmärrä tai kunnioita yksityisyyttä, hiljaisuutta? Ap

Vierailija
25/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä voin myöntää, että mulla on ollut muutamia tuttavia/ystäviä, joista ei ikinä itsestä kuulunut mitään. Ai niin, paitsi silloin jos oli jokin ongelma. Aina muulloin minä otin yhteyttä. Kävin kylässä, kuuntelin huolet ja ostin lahjat lapsille ja muistin synttärit. Sitten kun lopetin yhteydenpidon niin jossain törmätessämme ihmettelivät että kun en ole soittanut. Ehkä minäkin olin tuttava jonka jutut eivät kiinnostaneet, apu ja lahjat kyllä kelpasivat.

Vierailija
26/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo on taas tuttavien käyttämistä omaksi hyödykseen ja vielä yksipuolisesti, en minä sitäkään kannata. Höh. Vielä mulqvistimpi kuin minä. Ap

Vierailija
27/28 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä jos laitat linkin tähän viestiin ;-D

Vierailija
28/28 |
14.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tuttu, joka soitteli monta kertaa viikossa ja kertoili ihastuksistaan. Väänsi ja käänsi niitä asioita. Siis yli kolmikymppisenäkin vielä. Multa ei kysynyt mitään. Onneksi lopettanuyt.

Toinen taas soitteli yöllä ja päivällä.psykoosissa sekavia asioitaan. Onko sinusta maailamloppu menossa. Näetkö kallionleikkauksissa niitä tekstejä. Sitten oli saanut ohjeet, että uskovien on pidettävä hametta ja munkin täytyy aina pitää hametta ja haukkui mua kaikesta muustakin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kaksi