Outo juttu. Laitoin kasvoille eilen ekaa kertaa retinolia ja aamulla heräsin tosi oudot rypyt silmässä.
Eli eilen laitoin ensimmäistä kertaa retinolia kasvoille ja laitoin toiselta puolen niin lähelle silmäluomea, että sitä valui pikkuhiljaa silmään asti ja piti vanulapulla pyyhkiä. Tänä aamuna sitten kun heräsin, niin tuosta samaisen silmän silmäkulmasta lähtee viisi selkeää juonnetta viistosti alaspäin nenänvarren keskiosaa kohti. Ylimmäinen niistä juovista on niin syvä, että mulla ei ole vielä yhtään noin syvää juonnetta kasvoissa, ei edes otsassa. Aamulla olin varma että oon ehkä vain nukkunut oudosti ja ne hälvenee päivän mittaan, mutta eivät ole hälventyneet. Sain siis rypyt yhdessä yössä. No onhan tässä kyllä ikäänkin jo 38, mutta olen tähän asti säilynyt aika vähillä juonteilla ja luulin että se on vaan vitsi että rypyt tulee yhdessä yössä, mutta näköjään ei. Toinen silmä on ihan normaali. Mitä tässä oikein tapahtui?
Retonolin kanssa pitää aloittaa varovasti, voi ärsy ihoa. Aloitit liian suurella annoksella ja sun silmät halvaantui.