Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kiireellistä apua rattaiden valintaan kaipaan!

29.09.2006 |

Auttakaa ratasekspertit!!!!!

Minä huomasin vanhoissa (3v) teutonioissamme homepilkkuja kuomun sisällä HYI. Nyt sitten täytyy saada pikkuiselle äkkiä uudet menopelit. Vauva on nyt 4kk ja lisääkin lapsia haaveissa joten suositelkaa minulle sellaisia, jotka menevät ihan vastasyntyneellekin. Ehdottomasti haluaisin 3-pyöräiset ja ehdottoman tyylikkäät:)

Olisin kiinnostunut tilaamaan euroopasta mutta onko liian aikaa vievää, minä tarvisin rattaat kyllä mahdollisimman pian, ahdistaa ajatellakin, että vauvan joutuu laittamaan homeisiin rattaisiin.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos etsit rattaita, jotka on mahdollista muuntaa tuplarattaiksi, ehdottaisin Phil and Tedsin e3-rattaita double-istuimella. Hinta paketille on hieman yli 600¿. Suomessa rattaat tulevat myyntiin Tampereen Minikids-liikkeeseen.

Vierailija
2/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ympäri kääntyvä eutpyörä, tasapainoiset, käännetävä istuinosa, ainoa ratas jossa on metalliset pyöränkiinnikkeet ja metalliset runkoputkien nivelet. Iso peittävä kuomu ja irrävän tilava myös istuma-asennossa.

Kuusiasentoinen selkänoja, mitävielä osaisin omistani kehua.

Niin no teitysti menee kaikkein pienimpään tilaan erilaisen kasausmekanismin vuoksi, Etupyörä ei jää rattaan alle kasatessa eikä m itään osia tarvi irrottaa.

Yli vuosi ollut käytössä enkä vaihtaisi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla