Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen 4 lapsen kanssa kotona ja aina yksin

Vierailija
13.08.2015 |

Ei ole kuin yksi kaveri jota näen parin kk välein. Olen muuttanut 1,5v sitten paikkakunnalle. Olen netin kautta löytänyt puistoseuraa mutta ne tyssää yhteen tai kahteen puistoiluun. En kehtaa olla se joka aina ottaa yhteyttä . Olen lasten kanssa siis lähes aina yksin iltaan saakka :(. Ei ole paikkaa minne mennä kylään tai ketään kuka tulisi kylään. Ahdistaa.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija
2/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen elänyt noin jo 10 vuotta eikä minua enää ahdista ollenkaan. Tuohon siis tottuu kyllä, ei enää kaipaakaan niitä kyläilyjä tai juttuseuraa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voi sinua auttaa. Mutta toivottavasti löydät kavereita. Itsekin olin aika yksin, kun lapset oli pieniä. Mutta en kärsinyt siitä, koska olen selkeä introvertti.

Työnnyin vain kaikkiin perhekerhoihin ja muihin toimintoihin lasten kanssa. Puistoihin ja muihin. Ihan siksikin, että lapset saa leikkikavereita. Istuin kerhoissa kahvipöytään ja juttelin yhdentekeviä. Toisaalta, minä en kaivannut mitään ystäviä siinä vaiheessa, joten minulla oli helpompaa.

Mutta toivottavasti löydät itsellesi ystävän, ettet kokisi itseäsi yksinäiseksi. Jokaisellahan on omat kiireet, joten itsekin saatoin vaikuttaa ikävältä ihmiseltä ehkä joskus, koska en kokenut, että minulla olisi aikaa ihmissuhteisiin. Kaikkea hyvää sinulle.

Vierailija
4/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko paikkakunnallasi harrastuksia, avointa päiväkotia, perhekahvilaa tms? Tietäisivätkö neuvolasta jos siellä kertoisit? Tsemiä :/ t. Kolmen kanssa paljon yksin kotona

Vierailija
5/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole mitään MLL:n tai seurakunnan perhekahvilaa, jossa voisi käydä? Mitään perheliikuntaa missä voisi käydä yhdessä?

Vierailija
6/6 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä asut? Tiedä vaikka voisimme olla kavereita :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä yksi