Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkä arvoiset Stockan Hullujen päivien etusetelit saitte?

Vierailija
29.09.2006 |

Meille tuli yhteensä 85 euroa! Ihan käsittämättömän paljon.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mutta liityin kantikseksi vasta elokuussa.

Vierailija
2/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ònks tää joku pila? Siis ette noilla summilla saatte soppailla vai? Ei saatana - ei mulle oo tullu mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennemminkin pyrkivät saamaan UUSIA asiakkaita, mutta jokaiselle toki tulee etusetelit. Arvoa ei määritellä samalla lailla kuin jossain Siwassa, se on vähän tarkemmin harkittu juttu.

Nooooh, meille tuli miehelle 85 euroa (ostaa Stockalta paljon) ja minulle 220 euroa (en osta yleensä kuin neekerinpusut HP:ltä).

Vierailija
4/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on käteiskortti ja tänään tuli pelkkä lokakuun kanta-asiakastarjouslehti. Mäkö en niitä sit saa?

Vierailija
5/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joka oikeuttaa yhtenä vapaavalintaisena Hullujen Päivien päivänä tekemään yhdessä vapaasti valittavassa Stockmann-tavaratalossa niin paljon ilmaisia ostoksia kuin kerkiää kahdessa tunnissa. Nyt mietin, mikä olisi ruuhkattomin ajankohta mennä että ehtisi mahdollisimman paljon. Ja Hgin keskustan tavaratalossa tietty isoin ja paras valikoima, mutta myös eniten ihmisiä. Hmm. Hankalaa.

Vierailija
6/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

henkeä, että missä mun setelini ovat :)

Vierailija
7/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

mitä ihmettä! paljonkohan mä saan... oon ollu 10v. Stockan kantis. Viime aikoina en vaan ole aina jaksanu sitä korttia käyttää, opiseklu-aikoina oli aina muutama tonni Stockan laskua/kk. Olispa kiva ylläri jos jotain sais.

Vai onks tää joku Porvoon Stockan juttu...?

Vierailija
8/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olin jo ihn tuohduksissani että miks mä en saanut. Mietin mitä kaikkea olen tänäkin vuonna ostanut Stockalta, kävin jopa niitten nettisivuilla katsomassa mitä siellä asiasta sanotaan ;) Kymmenen pistettä ap:lle ja papukaijan merkki!

Vierailija
9/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkään en edes tiennyt tästä.

Stockan myyjä.

Vierailija
10/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneks et mennyt huomenaamulla töihin kyseleen kavereilta, että hei mikäs juttu tää olikaan ;)

Vierailija
11/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän mä olisin todella tiennyt, jos käytätö olis tosiaankin ollut tällainen tänä vuonna.

Mutta nähdään hp:llä ja tulkaa moikkaa mua Akan puolelle.

34

Vierailija
12/13 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ja hauska provo.

Nimim. toinen nettiä selaamaan mennyt

Vierailija
13/13 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhteensä 2478 euron edestä. Ostetaankin melkein kaikki Stokkalta. Asutaan vieressä, niin käydään tekemässä ruokaostoksetkin sieltä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä