Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lasten toinen vanhempi oni alkoholisti ja syyttää

Vierailija
12.08.2015 |

Että minä yh en anna tapaamisia. Todellisuudessa hän on ollut monta kertaa lapsille vaarallinen alkoholin takia mm. Rattijuoppo ja jättänyt lapset hoidotta ollessaan niin kännissä ollessani töissä. Olemme nyt asumuserossa ja en halua miestä lähellekkään lapsia. Miten voin toimia? Mies syyttele haukkuu ja mustamaalaa minua lapsille. Joten hän ei ole tasapainoinen vanhempi lapsille. Yritän saada avioeroa tehtyä, mutta mies ei suostu sopimaan asioita eikä edes puhumaan erosta. Pelkään miten hän voi vielä raivostua. Haluaisin siis yksinhuoltajuuden totaalisesti, mutta miten voin estää että lapset tässä terveydentilassa eivät olisi hänen hoidossaan eikä hänen vanhempien hoidossa, koska ovat terveydelle vaarallisia. Lisään vielä että hän on aiemmin saapunut humalassa tapaamisiin, jättänyt myös tulematta ja nyt kun vaadin eroa ja papereiden allekirjoitusta niin hän syyttää että en anna tavata lapsia. Olen nähnyt helvetin miehen kanssa, joka sairastui henkisesti ja sitten onkin ollut vaikeaa. Onko täällä  näin yöllä vertaistukea? 

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lastenvalvojaan yhteys ja vaadit valvotut tapaamiset miehen alkoholinkäytön takia

Vierailija
2/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millä voin todentaa alkoholismin. On kyllä tk-historiaa katkaisusta 2pv ja terapiaa jonne tulee myös kännissä eikä terapeutit huomaa mitään. Sanovat että minun pitää uskoa jos mies sanoo olevansa selvin päin.. Pelkään kun mies osaa valehdella että terapeutitkin uskoo ennemmin miehen nyyhkytarinat. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:34"]

Että minä yh en anna tapaamisia. Todellisuudessa hän on ollut monta kertaa lapsille vaarallinen alkoholin takia mm. Rattijuoppo ja jättänyt lapset hoidotta ollessaan niin kännissä ollessani töissä. Olemme nyt asumuserossa ja en halua miestä lähellekkään lapsia. Miten voin toimia? Mies syyttele haukkuu ja mustamaalaa minua lapsille. Joten hän ei ole tasapainoinen vanhempi lapsille. Yritän saada avioeroa tehtyä, mutta mies ei suostu sopimaan asioita eikä edes puhumaan erosta. Pelkään miten hän voi vielä raivostua. Haluaisin siis yksinhuoltajuuden totaalisesti, mutta miten voin estää että lapset tässä terveydentilassa eivät olisi hänen hoidossaan eikä hänen vanhempien hoidossa, koska ovat terveydelle vaarallisia. Lisään vielä että hän on aiemmin saapunut humalassa tapaamisiin, jättänyt myös tulematta ja nyt kun vaadin eroa ja papereiden allekirjoitusta niin hän syyttää että en anna tavata lapsia. Olen nähnyt helvetin miehen kanssa, joka sairastui henkisesti ja sitten onkin ollut vaikeaa. Onko täällä  näin yöllä vertaistukea? 

[/quote]

Eron saat ihan yksin, ei siihen tarvita suostumusta.

Sitten haet yksinhuoltajuutta vedoten aikaisempiin tapahtumiin. Kai olet tehnyt niistä ilmoituksen?

Oikeuden tai lastenvalvojan kautta sitten hoituu nämä tapaamisasiat.

Vierailija
4/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole tehnyt ilmoitusta, miten nyt saan yksinhuoltajuuden? 

Vierailija
5/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 23:45"]

En ole tehnyt ilmoitusta, miten nyt saan yksinhuoltajuuden? 

[/quote]

Todistajia?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi viisi kuusi