Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ruotsissa beigen värisiä laastareita!

Vierailija
12.08.2015 |

Aivan kamala maa! Todella rasistinen! Olen itkenyt tämän vuoksi ja päättänyt lähteä marssimaan mustien laastareiden puolesta! Missä Anssi Kela! Torille!

Meneekö jo hiukan överiksi?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan ku joku aprillipila, mutta kun ei :D Kyllä, nyt on rasistikortti kaivettu vähän liian herkästi. Miten tää on mennyt tähän?!

Vierailija
2/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei jumalauta oikeesti... on niillä raukoilla sodasta paenneilla ongelmat!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai tuo nyt niin kummallista ole, jos tummaihoiset kaipaavat ihonsa värisiä laastareita. Laittaisitko itse sitten tumman ruskean laastarin vaikka otsaan? En ole asiaa ajatellut, mutta en ihmettele yhtään, jos jotain häiritsee. Onhan laastareita vaikka minkä värisiä, joten ei luulisi olevan vaikeata tehdä ihon värisiä laastareita tummempi ihoisille.

Vierailija
4/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en ole koskaan edes ajatellut, että sillä laastarin värillä yritetään matkia ihon väriä. On ollut ilmeisesti ja valitettavasti ihan oikeitakin ongelmia. Aivan liian tummia noi beiget on mulle. Eli rasismia, kun eivät sovi juuri minun ihonväriin.

Vierailija
5/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muumilaastarit on sitten ilmeisesti vaan muumeille?

Vierailija
6/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä ei ole kuitenkaan mitään linkkiä missään?

Vierailija
7/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:17"]No ei kai tuo nyt niin kummallista ole, jos tummaihoiset kaipaavat ihonsa värisiä laastareita. Laittaisitko itse sitten tumman ruskean laastarin vaikka otsaan? En ole asiaa ajatellut, mutta en ihmettele yhtään, jos jotain häiritsee. Onhan laastareita vaikka minkä värisiä, joten ei luulisi olevan vaikeata tehdä ihon värisiä laastareita tummempi ihoisille.
[/quote]

Todellakin laittaisin, jos olisin päässyt esim. sodan jaloista laittamaan sen laastarin päähäni jonnekin muuhun maahan. Siinä ei enää laastarin väri painaisi

Vierailija
8/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:21"]Muumilaastarit on sitten ilmeisesti vaan muumeille?
[/quote]

Minulle laitettiin labrassa Aku Ankka- laastari, kun olin lapsi. Näytänkö helvetti sentään ankalta? Törkeää! Tiedän tästä lähtien, ketä syytän, jos minulle tulee mielenterveysongelmia.

Vierailija
9/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tajusin vasta nyt, että laastarit ovat olevinaan ihon värisiä.. Ei kai kellään pohjoismaisella ole noin tumma iho?

Vierailija
10/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:31"]Tajusin vasta nyt, että laastarit ovat olevinaan ihon värisiä.. Ei kai kellään pohjoismaisella ole noin tumma iho?
[/quote]

Sama! Toi ei ole kyllä lähelläkään pohjoismaista ihoa. Liekö lähellä kenenkään ihoa? Kyl on taas tehty tikusta asiaa. Tätä tää on nykyään.

Vierailija
11/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaahas. Nyt tajuan, että laastarithan ovat mulle liian tumman sävyisiä. Vaadin vaaleampia laastareita!

Vierailija
12/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoset beigejä?

Vierailija
13/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:22"]Tästä ei ole kuitenkaan mitään linkkiä missään?
[/quote] on se niin vaikeaa ja raskasta yrittää itse etsiä tietoa netistä. Googleen ei tarvinnut kirjoittaa kuin kaksi sanaa ja heti sai tietää mistä on kyse..

Vierailija
14/14 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:17"]

No ei kai tuo nyt niin kummallista ole, jos tummaihoiset kaipaavat ihonsa värisiä laastareita. Laittaisitko itse sitten tumman ruskean laastarin vaikka otsaan? En ole asiaa ajatellut, mutta en ihmettele yhtään, jos jotain häiritsee. Onhan laastareita vaikka minkä värisiä, joten ei luulisi olevan vaikeata tehdä ihon värisiä laastareita tummempi ihoisille.

[/quote] Onhan niita valmistettu vaikka kuinka kauan, netista saa jos ei muualta. Lapikuultavia on myos tarjolla, niita kaytan itse

https://www.google.com/search?q=band+aid+skin+colors&rlz=1T4GGNI_enUS516US516&tbm=isch&tbo=u&source=univ&sa=X&ved=0CFsQsARqFQoTCIbWqKn-o8cCFYpuPgodLaMEVQ&biw=960&bih=452#imgrc=NJsHfsS6JDPSbM%3A