ÄKKIÄ! Söisitkö viime viikon torstaina tehtyä jauhelihakastiketta?
Jäähdytetty nopeasti ja ollut jääkaapissa koko ajan. Nauta-sikaa ja valmispastakastiketta.
Kommentit (19)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:45"]Söisin jos näyttäisi ja tuoksuisi normaalilta.
[/quote]
Mitä ihmettä, saanut näin monta alapeukkua? Vuosia syönyt toisinaan viikon vanhoja ruokia, en ole saanut mitään pöpöjä. Vai pidättekö kaikki alapeukuttajat jääkaappia liian lämpimänä, niin kuin monella tuntui olevan?
[/quote]
Ällöttää vain ajatuskin ja maku kärsii yleensä jo pari päivää vanhoissa niin en sen vanhempiin koske
Söisin. Pidän viikkoa sellaisena perusrajana jääkaapissa säilytetylle itse tehdylle ruoalle. Eikä ole ikinä mitään ongelmia tullut.
Jos näyttää ja tuoksuu hyvältä niin kyllä!
Söisin jos näyttäisi ja tuoksuisi normaalilta.
Mistä lihasta tehtyä? En nimittäin syö kuin porojauhelihaa. :/
En. Kolmessa päivässä menisi raja. haisee tai ei.
Ai ette söis?? Meinasin vastaa et tietty mut en kai sit mäkää
Jos olis kova nälkä eikä olis muutakaan. Ripaska voi aamulla lentää.
helposti voi syödä. itse pidän viikkoa rajana
Jos haluaisin sairastua, niin söisin.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:45"]Söisin jos näyttäisi ja tuoksuisi normaalilta.
[/quote]
Mitä ihmettä, saanut näin monta alapeukkua? Vuosia syönyt toisinaan viikon vanhoja ruokia, en ole saanut mitään pöpöjä. Vai pidättekö kaikki alapeukuttajat jääkaappia liian lämpimänä, niin kuin monella tuntui olevan?
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 18:45"]
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:45"]Söisin jos näyttäisi ja tuoksuisi normaalilta. [/quote] Mitä ihmettä, saanut näin monta alapeukkua? Vuosia syönyt toisinaan viikon vanhoja ruokia, en ole saanut mitään pöpöjä. Vai pidättekö kaikki alapeukuttajat jääkaappia liian lämpimänä, niin kuin monella tuntui olevan?
[/quote]
Onko 3 astetta C mielestäsi liian lämmin? Minä nimittäin pidän jääkaapin tuossa lämpötilassa, eikä kypsennetty ruoka siinä säily sen pidempään kuin lämpimämmässäkään, maksimi tunnin luokkaa pidempään. Raaat ruuat toki säilyy paremmin.
Jos minä noin vanhaa söisin, viettäisin seuraavat tunnit vessassa, enkä ole erityisen herkkävatsainen. Se että sinä kiusaat elimistöäsi vanhoilla ruuilla, etkä vaikuta saavan oireita, ei tarkoita, etteikö elimistösi kärsisi. Maksa ja munuaiset nyt esimerkkinä. Onneksesi maksa pystyy uudistumaan, ellei ole liikaa vaurioita.