Olen lukiolainen ja mulla on ongelma
Elikkä lukion aloitin nyt ja ihan mukavan tuntuisen luokan sain. Haluaisin tietysti tutustua uusiin ihmisiin. Nyt olisi mahdollisuus saada monta uutta kaveria, mutta olen ujo, enkä saa suutani auki. Myös erityisesti poikien aikana tulee oikein kuumotus, jos vaikka kysyvät jotain (esim. kynää tai läksyjä).
Haluaisin erityisesti tutustua yhteen poikaan, joka vaikuttaa todella hauskalta, mukavalta ja fiksulta. En vain oikein tiedä miten teen sen. Se on selvä, ettei kukaan nyt eteeni noin vain kävele ja ala höpöttämään niitä näitä.
Ei ole mitään isompia ulkonäköpaineita, pelkään vain sanovani jotain typerää ja että kaikki katsoisi oudosti, jos menisin yhtäkkiä juttelemaan tuntemattomille.
Tunneilla ei oikein voi puhua hirveästi ja muut ajat sitten liikumme täysin eri porukoissa.
Toivoin lukiosta saavani paljon kavereita, mutta olen alkanut tajuta, ettei tästä oikein tule mitään, kun en saa suutani auki. En osaa oikein jutella niitä näitä, ellei kyseessä ole joku hyvä kaveri.
No, etköhän sä kerkee viä tutustumaan. Kouluthan alkoi vasta pari päivää sitten.