Oon nyt ihastunut mieheen, kenet tapasin baarissa.
Pantiin monta kertaa ja oli tajuttoman hyvä. Sain niin hyvän tyydytyksen, etten koskaan. Se ei ole ottanut mitään yhteyttä ja luultavasti ei otakaan. Mutta haluaisin sitä vieläkin. Parasta jos sen sais kokonaan. Mutta ei taida onnistua. No kyllähän tää tunne kai ohi menee jos ei nähdä. Söpö ja seksikäs oli kyllä. Vähänkö olisi muute kestopanetus jos sellasen kanssa seurustelis :D
Kommentit (45)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:32"]Ota sä siihen yhteyttä, jos kerran oletettavasti vaihdoitte numeroita.
Tosin omalla kohdalla ne yhteydenotot ei ole mihinkään johtaneet mutta eipä siinä mitään menetäkään :D
[/quote] Ehkä pitää rohkaistua. En vaan tiedä mitä pistäisin. Haluisin vaan kertoo miten ihana se on ja se ois jo liikaa :D Pitää rauhottua. Ap
Jos sitä kiinnostais sua millään tasolla niin ois ottanut jo yhteyttä.
Viikonloppuna se on jo uusilla vesillä ja kalastaa uusia kaloja.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:46"]Jos sitä kiinnostais sua millään tasolla niin ois ottanut jo yhteyttä.
Viikonloppuna se on jo uusilla vesillä ja kalastaa uusia kaloja.
[/quote] Voi olla :( ap
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:30"]Mikset itse ota yhteyttä? Mulla alkoi nykyinen 4v kestänyt suhteeni vastaavasta, jossa tosin nainen otti kontaktia :)
[/quote] Pelkään ettei se haluu et otan yhteyttä. En tiiä miks, se oli kuitenki niin ihana mua kohtaan. Ja varmasti antaisi pakit kohteliaasti. En kestä edes ajatella sitä. Niin ihana :) ap