Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ai että suututtaa, tutun 1v syönyt viikon pelkkää puuroa

Vierailija
12.08.2015 |

ja "vauvanaksuja" kun ei ole ollut rahaa ruokaan. Miksei sossut puutu tuollaiseen, on ls asiakas.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sinä siitä suutut?

Vierailija
2/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä on vauvanaksu? Tee ilmotus tollasesta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:51"]Mikä on vauvanaksu? Tee ilmotus tollasesta.
[/quote]

Maissinaksui

Vierailija
4/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietääkö ne sossut siitä?

Vierailija
5/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:51"]Mikä on vauvanaksu? Tee ilmotus tollasesta.
[/quote]
Varmaan niitä maustamattomia maissinaksuja tarkoitti. :) -ot

Vierailija
6/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikon jälkeen kysyi rahaa lainaksi ja lainasin 20e, vaikka on entisetkin maksamatta. Aina lainailemassa rahaa, eikä oikein tahdo keneltäkään saada kun ei ikinä maksa takaisin tai pyytelee jatkuvasti. Tuhlaa omansa ja olettaa, että kyllä sitä aina jostain saa lainaksi.

En vaan raskinut jättää lasta nälkäiseksi.

ap

Vierailija
7/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:54"]Viikon jälkeen kysyi rahaa lainaksi ja lainasin 20e, vaikka on entisetkin maksamatta. Aina lainailemassa rahaa, eikä oikein tahdo keneltäkään saada kun ei ikinä maksa takaisin tai pyytelee jatkuvasti. Tuhlaa omansa ja olettaa, että kyllä sitä aina jostain saa lainaksi.

ap
[/quote]

Miksi lainasit rahaa? Mä olisin ostanut lapselle ruokaa, ni varmasti menee rahat siihen oikeeseen tarkotukseen sitte.

Vierailija
8/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:56"]

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:54"]Viikon jälkeen kysyi rahaa lainaksi ja lainasin 20e, vaikka on entisetkin maksamatta. Aina lainailemassa rahaa, eikä oikein tahdo keneltäkään saada kun ei ikinä maksa takaisin tai pyytelee jatkuvasti. Tuhlaa omansa ja olettaa, että kyllä sitä aina jostain saa lainaksi. En vaan raskinut jättää lasta nälkäiseksi. ap [/quote] Miksi lainasit rahaa? Mä olisin ostanut lapselle ruokaa, ni varmasti menee rahat siihen oikeeseen tarkotukseen sitte.

[/quote]

No ihan sen takia, kun on myös aina mankumassa kyytiä milloin mihinkin. Toiselta puolen kaupunkia pitäisi lähteä ajelemaan jotta saa häntä kuskattua parin kilsan päähän. Jos oisin ruokaa ostanut, olisi pitänyt käydä vielä viemässä ne hänelle, tai käyttää häntä siellä kaupassa. Siinähän kävelee nyt ja hakee aivan itse sillä 20 eurolla lapselleen ruokaa, kuten muutkin ihmiset tekee.

ap

Vierailija
9/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hah. Ei varmaan ole syönyt, kunhan vetosi suhun. Joka tapauksessa tee ls-ilmoitus

Vierailija
10/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä äiti tietää mitä syöttää lapselleen. Lopeta kyttäys ja aiheettomat ilmot.

Vierailija
11/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kamalaa. Kyllä lapsi nyt muutakin ruokaa tarvitsee! Ls-ilmoitus menemään! Ihanaa että välität lapsesta noin vaikkei oma olekaan. Silti komppaan kommentoijaa joka ehdotti että ostaisit itse ruoat (vaikka olisi isompi vaiva) etkä antaisi rahaa...
Anyways, hienoa että huolehdit! ♡

Vierailija
12/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:56"][quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:54"]Viikon jälkeen kysyi rahaa lainaksi ja lainasin 20e, vaikka on entisetkin maksamatta. Aina lainailemassa rahaa, eikä oikein tahdo keneltäkään saada kun ei ikinä maksa takaisin tai pyytelee jatkuvasti. Tuhlaa omansa ja olettaa, että kyllä sitä aina jostain saa lainaksi.

ap
[/quote]

Miksi lainasit rahaa? Mä olisin ostanut lapselle ruokaa, ni varmasti menee rahat siihen oikeeseen tarkotukseen sitte.
[/quote]
Sama. Olisin ostanut kauppakassillisen pilttejä.

Vierailija
13/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sossut tollasta voi tietää, jos ei asiakas (tai joku muu) tuo itse asiaa esiin. Se on saletti että sossusta ei yhtäkään lasta jätetä nälkiintymään, eri asia on se, miten vanhemmat ne sossun myöntämät rahat käyttää.

Ls-ilmon paikka, se kannattaa siis aina tehdä vaikka asiakkuuskin olisi, niin osataan tarkistaa perheen tuen tarvetta.

t. sossu

Vierailija
14/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen myös, että se parikymppinen meni johonkin muuhun kuin lapsen ruokaan. Taisi vain valehdella, että lapsi syö vain puuroa, vaikka tosiasiassa näin ei ollut. 

Vierailija
15/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei piltit saati sitten ne halvemmat lastenruoat nyt niin kalliita ole, ettei edes yhtä purkkia vois per päivä ostaa! Miten jollakin voi edes käydä mielessä tehdä lapsi, jossei sitä ole varaa ruokkia!!!
Lasu- ilmoa kehiin äkkiä!

Vierailija
16/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasuilmo vaan. Tulee kaikenlaisia pitkäaikaisempiakin ongelmia aliravitsemuksesta. Jos elämänhallinta on tuolla tasolla, ei se pysty isompaakaan lasta kasvattamaan. 

Vierailija
17/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö se pitäisi kohta laittaa kakalle ja nukkumaan. Halkeaa muuten ja uupuu.

Vierailija
18/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti lapsia voi tehdä kuka vaan eikä sitä varten tarvitse läpäistä pääsykoetta tai psykologon testiä. Nykyään lastensaanti pitäisi kyllä olla lisenssillä säädeltyä että lapsille taattaisiin edes kohtuullinen elämä ja tulevaisuus.

Vierailija
19/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö vanhemmatkaan ole syöneet muuta kuin puuroa ja maissinaksuja? Miksei lapsi syö samaa ruokaa kuin muu perhe? Ihan sairasta...

Vierailija
20/21 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mulla oli joskus rahat vähissä söin itse viikon puuroa palkkaan asti ja ostin vauvalle vähällä rahalla piltit.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä seitsemän