Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Palstalakko! Kuka lähtee mukaan?

Vierailija
12.08.2015 |

Niin, aion lopettaa tämän foorumin lukemisen toistaiseksi, koska musta tulee vaan kiukkuinen ja negatiivinen ihminen ja aikaa menee hukkaan. Olen aiemmin toiminut näin mm. Tumblrin kanssa (se mustavalkoinen maailmankuva, hrrrr... Ne tietää ketkä tietää) ja voin sanoa että elämänlaatu parani huimasti.

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap menee nyt nukkumaan. Tästä se lakko lähtee, jääkää hyvästi.

Vierailija
2/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetan tähän iltaan. Lapset ansaitsee läsnäolevan äidin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä idea! :)

Vierailija
4/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä!

Vierailija
5/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pysty :D

Vierailija
6/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 16:44"]

En pysty :D

[/quote]

Ajattele mitä voisit tehdä palstailuun käyttämälläsi ajalla! Vaikka lukea jotain positiivista nettisivua, jossa ihmiset ei tappele pää punaisena ties mistä aiheesta,

Vierailija
7/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä lähden!!! Milloin aloitetaan?? :)

Vierailija
8/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nettiblokki vaan päälle. Esim. cold turkeyllä onnistuu blokkaamaan sivun, jos olet tavallisella koneella. Tahdonvoimaa toki tarvitaan enemmän, jos käyt lisäksi puhelimen netin avulla.

Ja suosittelen! Tää aiheuttaa vaan paskan mielialan, aggressiivisen olon ja vie tilaa OIKEALTA elämältä. Itse olen täällä ajoittain, nykyisin ilmapiiri on sen verran ahdistava ja typerä, että vaikea edes aloittaa palstailua ja yrittää etsiä vastaamisen arvoisia keskusteluja.

Aina jos meinaa retkahtaa muistelen millaisia ihmissaastoja täällä osa on ja motivoidun siitä, että mä sentään teen jotain omalla elämälläni enkä käytä sitä haukkuessani muita täällä.

Vierailija
9/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolme kuukautta taukoa netissä raivoaville. Tumblrin käyttäjät saisi kaikki ottaa tauon.

Vierailija
10/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pysty, täysin koukkuuntunut..

Vierailija
11/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syyskuun alussa alkaa palstalakko kun lähden lomalle

Vierailija
12/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen miettinyt ihan samaa. Huonolla itsetunnolla varustettuna sinkkuna olen jo päättänyt palstan juttujen perusteella etten tule koskaan kelpaamaan kenellekkään.

Vierailija
13/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:37"]

Kolme kuukautta taukoa netissä raivoaville. Tumblrin käyttäjät saisi kaikki ottaa tauon.

[/quote]

Tumblr on hieman eri asia. Itse ainakin olen valinnut tarkasti blogit, joita seuraan joten käyttäminen on 95 % miellyttävää. Jos joku ärsyttää, niin unfollow vaan. Täällä sen sijaan ei ole mahdollista blokata tiettyjä asioita tai käyttäjiä vaan kaikki paska näkyy kaikille samalla tavalla.

Vierailija
14/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä pidin useamman kuukauden lakon vuoden alussa. Sit menin lukemaan jotain googlesta löytämääni ja eksyin tänne. Mut tosi paljon positiivisempi fiilis oli silloin kun en palstaillut. Eli milloin aloitetaan?

Vierailija
15/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 17:41"]

Olen miettinyt ihan samaa. Huonolla itsetunnolla varustettuna sinkkuna olen jo päättänyt palstan juttujen perusteella etten tule koskaan kelpaamaan kenellekkään.

[/quote]

Pidä taukoa tästä paikasta (ja mielellään muistakin mahdollisista foorumeista) reilu kuukausi, niin mä voin oikeasti taata, että voit ainakin hiukan paremmin itsestäsi :) Itse olen samassa tilanteessa ja täällä tulee usein aivan järkyttävä olo näitä juttuja lukiessa, mutta tauon aikana ajattelu selkeytyy ja ennen kaikkea muuttuu realistisemmaksi. Sen eron  huomaa kun tulee tauon jälkeen tähän etusivulle ja näkee millainen keskustelun taso todella on.

Vierailija
16/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta tulee väkisin lakko joksikin aikaa. Hyvä niin.

Vierailija
17/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänään klo 23.59 vois olla hyvä, huomenna ei tähän viemäriin tarvitse astua! Nyt pitäis vaan keksiä korvaavaa tekemistä, mutta kun mun elämä on niin helkutin tylsää :D

- ap

Vierailija
18/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mukana, huomenna alkaa palstalakko. Vasta olin viikon palstalakossa, ja hyvin meni! En oikeastaan kyennyt tulemaan palstalle, koska olin vakaasti päättänyt olla sen viikon ilman palstaa, ei edes tehnyt mieli tulla. Ei sitä tarvinnut erikseen edes miettiä, tuli vain olo, ettei voi.

Vierailija
19/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidin kaksi viikkoa taukoa. 

Mielialani koheni eikä jokainen vastaantuleva ihminen enää ärsyttänyt. 

Ihan sairasta miten yksi nettipalsta voi vaikuttaa ihmiseen. 

Vierailija
20/20 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin lopetan, täältä ei saa kuin paskat fiilikset. Ja aikaa menee ihan hemmetisti turhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä yhdeksän