Pitkä parisuhde takana, haluaisit seksiä mutta isompaa
Eli miten toimia, tuntuu ettei ihan täytä niin että saisi orgasmia. Mies kyllä saa nopeasti, joutuu yrittää pitkittää mut itsellä ei juurikaan tunnu. Jättäisitkö vai kestäisitkö vaan?
Kommentit (12)
En ole koskaa törmännyt siihen että voisin haluta isompaa seksiä. Mitä se voisi olla, joku idea?
taas yksi löysäpillu valittaa ja haluaa hevosen munaa.
Hae sieltä Tinderistä. Valinnan varaahan siellä riittää. Siellä kaikilla on 10” mela. Muista ottaa mittanauha mukaasi.
Kaikki haluaa isoa,jos pitäs valita nakin ja lerssin väliltä,99.9prossaa naisista valitsisi lerssin.
Siihenhän löytyy varusteita. Peniksen päälle laitettava suurennus-sukka, tai ontto dildo.
Ollaan käytetty välillä sellaista jatketta (musta, jättimäinen). Oikeastaan aina kun olen juonut ja poltellut pilveä, niin olen pyytänyt miestäni laittamaan jatkeen. Nyt on kuitenkin alkanut tekemään mieli oikeaa, mutta tähän asti ollut vain flirttailua mustien miesten kanssa.
Minkä takana se pitkä parisuhde on ja miten isoa seksiä olit ajatellut?
Koska seksi on abstrakti käsite, voisitko määritellä esimerkin vuoksi vaikka pienen seksin?
Kiitos.
Iso yli 20 senttinen itsellänikin tänään mielessä.
Kohta yökerhoon tyrkylle 😘
Omalla vaimolla tiukka kun ei syn nyt tänyt niin tekis mieli joskus kokeilla poi kin nutta
Rakastajallani 24cm ja tosi paksu. Saan aina vähintään seitsemän orgasmia peräkkäin. 15cm minimunia käytän korvatulppina nukkuessa.
Vierailija kirjoitti:
Ollaan käytetty välillä sellaista jatketta (musta, jättimäinen). Oikeastaan aina kun olen juonut ja poltellut pilveä, niin olen pyytänyt miestäni laittamaan jatkeen. Nyt on kuitenkin alkanut tekemään mieli oikeaa, mutta tähän asti ollut vain flirttailua mustien miesten kanssa.
Meillä käytössä pyhiksen juniori maila. Alkaa pieneksi käydä, pitänee hommata normaali aikuisten.
Pepputappina on keila. Onko kokemusta jos tekisi geishapallot keilapalloista?
Onko miehelläsi 15cm ja rapamaha?
Hanki baarista +20 senttisellä varustettu sonni, niin taas elämä hymyilee.