Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Ulosotossa olleet, miksi jouduitte siihen?

Vierailija
12.08.2015 |

Miksi jouduit ulosottoon? Miten selvisit/selviät?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palkanalennukset.
Jatkuvat, toistuvat, törkeät (vähint. 30 %).
En oikeastaan usko, että mitenkään voisi selvitä.
Lehdenjakaja.
Työttömäksi pääsy olisi lottovoitto. Ei voi itse ottaa lopputiliä, karenssi vähint. 3 kk varmuudella.

Vierailija
2/5 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peliongelma. Myös eksä kusetti. Riippuvuudesta päässyt irti ja velkaneuvojalle aika tässä kuussa. Toivon saavani takuusäätiön lainan jotta velka joskus loppuisikin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin liian varhain kotoa. Olin raskaana ja pidin lapsen. Halusin näyttää, että pärjään. MUTTA En hahmottanut tulojen ja menojen suhdetta. Luulin kaikilla olevan kaikkea hienoa kotona ja vaatteina. Ostelin Reimatecia, arabiaa ym. Meni luottotiedot, kun laskuja kertyi. Tilanne meni jopa todella pahaksi. Jäi vuokria maksamatta jne.

Jossain vaiheessa olin itsarin partaalla. Mutta otin itseäni niskasta kiinni: jutrelin ulisotossa ja tein maksusuunnitelman. Luottotiedot hävis siitä päivästä neljän vuoden kuluttua. Velkojen maksuun meni 6-vuotta yhteensä. Tämän jälkeen en ole törsäillyt. Ostan edullisia toppavaatteita lapsille. Hyödynnän alet ja kurppikset. Velkaa en ota. Opin kantapään kautta.

Nainen -84

Vierailija
4/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työtapaturma. Rahahanat meni totaallisesti kiinni. Meni yli 6kk ennekuin sain ekakertaa misään rahaa.Sossukaan ei auttanut,kun ei ollut tietoa saanko jostain rahaa,kuinka paljon ja milloin.
10v tapellut vak.yhtiön kanssa,sossusta saan nyt 480€/kk ja sillä ei velkoja maksella. Toivon että jokupäivänä pääsen elämässä eteenpäin ja saan säännölliset tulot,jolla voin lyhentää velkaa.

Vierailija
5/5 |
12.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erosin pitkäaikaisesta suhteesta. Yksi ainut puhelinlasku jäi maksamatta ja exä piruuttaan jätti toimittamatta mulle tulevat laskut. Siitä se sitten lähti. Oli jo liian myöhäistä ja elämä muutenkin oli menossa aivan väärään suuntaan. Käytin aineita (nyt raitis yli 5vuotta) ja ryyppäsin rankasti turruttaakseni päätäni. Tuo nainen oli elämäni rakkaus ja siinä tilanteessa ja elämänvaiheessa en välittäny enää vaan pistin kunnolla luottotiedot paskaksi. Ostelin ja tilailin mm autoon musiikkilaitteita, kotiin elektroniikkaa sun muuta. Ja jätin maksamatta. Nyt velkasaneerauksessa ja vielä muutamia vuosia maksettavaa.