Maken autokoulu
Onko kokemuksia Maken autokoulusta Espoosta? Aloittamassa olen mutta mietin vielä onko paikka ok.
Kommentit (7)
Ihan hyvä oli silloin kun kävin autokoulun v. 2011. Jotkut opettajat vähän outoja mutta meno oli rentoa..
Muut ajo-opettajat olivat ilmeisesti ihan ok., mutta minulle sattui alalle juuri tullut keski-ikäinen mies, joka huusi ja tarttui ajon aikana rattiin ja käyttäytyi muutenkin kuin raivohullu. En tiedä onko siellä enää. Toiv. ei. Hänen käytöksensä häiritsi oppimistani hirveästi.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 01:30"]Muut ajo-opettajat olivat ilmeisesti ihan ok., mutta minulle sattui alalle juuri tullut keski-ikäinen mies, joka huusi ja tarttui ajon aikana rattiin ja käyttäytyi muutenkin kuin raivohullu. En tiedä onko siellä enää. Toiv. ei. Hänen käytöksensä häiritsi oppimistani hirveästi.
[/quote]
Muistako alkoiko etunimen kirjain I:llä? Mulla ekat ajotunnit ensi viikolla tuon nimiseen henkilön kanssa ja nyt alkoi jännittävään jos olisi sama henkilö.
Sorry, en ole varma. Mutta nyt kun muistutit, niin hyvin todennäköisesti. Mut voihan se olla, et asenne on muuttunut/ pakko muuttua.
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:33"]Sorry, en ole varma. Mutta nyt kun muistutit, niin hyvin todennäköisesti. Mut voihan se olla, et asenne on muuttunut/ pakko muuttua.
[/quote]
Voisitko kertoa vielä ajankohdan milloin olit autokoulusta? Sorry kun kyselen mutta tuolloiseen ajo-opettajan kanssa en suostu ajamaan. Harmi kun eteesi tuollainen osui.
Oisko ollu kuus vuotta sitten? Joo, sehän vaikutti siihenkin etten inssiä kerralla läpässy. Jouduin ottaa lisätunteja kunnon (kärsivälliseltä) opettajalta ja tajusin et täähän on helppoa! Sulla saattaa olla mahdollisuus vaihtaa, ite en nuorena ja arkana uskaltanut :)
[quote author="Vierailija" time="12.08.2015 klo 02:49"]Oisko ollu kuus vuotta sitten? Joo, sehän vaikutti siihenkin etten inssiä kerralla läpässy. Jouduin ottaa lisätunteja kunnon (kärsivälliseltä) opettajalta ja tajusin et täähän on helppoa! Sulla saattaa olla mahdollisuus vaihtaa, ite en nuorena ja arkana uskaltanut :)
Kiitos :)