Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies ei koskaan kehu tai sano että rakastaa - muita?

Vierailija
10.03.2022 |

Suhde muutenkin haastava miehen ikävän exän vuoksi, joka alkoi oireilemaan ja käytti heidän lastaan pelinappulana ja elämämme todella vaikeaksi. Mies kieltänyt kokonaan minua puhumasta omista vaikeista tunteista, joita väistämättä tässä tilanteessa herännyt. Olen joutunut todella pitkään vain pitämään aina kaiken sisällä ja ajoittain sitten tulee räjähdyksiä kun en vaan kestä oloa. Varmaan osittain olo tulee siitä, ettei mies koskaan sano minulle mitään kivaa paitsi seksin aikana. Tuntuu että olen muuten täysin ilmaa hänelle. Ei ole halunnut edes muuttaa yhteen eikä koskaan puhu yhteisestä tulevaisuudesta.

Toki voi kysyä että miksi edes olen tällaisessa kylmässä suhteessa. En tiedä onko tämä itselle jotenkin tuttua. Puhumattomuutta ja sellaista ettei vaan mitään kivoja sanoja tai kehuja turhaan viljellä ettei minulle tule ylpeä olo. Kaikin tavoin yrittää tavoitella jotain mitä ei varmaankin koskaan tule tältä mieheltä saamaan. Se tosin on varmaa etrei hön koskaan pettäisi tai vaihtaisi minua suhteen aikama uuteen. Mutta aina riidan aikana kyllä vihjaa että miks edes olen koko suhteessa. Ja kysyttäessä kun kysyn miksi hän on pysynyt minun kanssaan on vastaukseksi tullut riidan aikana pelkkiä ulkonäkööni ja seksiin liittyviä asioita.

Äh miksi edes avaudun tällaisesta.

Kommentit (21)

Vierailija
21/21 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo. Nimenomaan nää kilttimiehet , jotka on exälleen antaneet kaikkensa. Siihen sitten huoltajuuskiista, niin uusi parisuhde ja uusi nainen saa kaikki vuosien kerryttämät katkeruudet niskaansa. Koska mies on vihdoin huoltajuuskiistan avatessa silmät, voimaantunut ja ajattelee todellakin vain itseään ja lapsiaan nyt. Miksi nää edes hankkiutuu uusiin parisuhteisiin, kun pää on pelkästään menneessä sekä omassa perseessä?

Varokaa tällasia isimiehiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi viisi