Kaksi viikkoa koronassa. Kauanko tämä kestää?
Pari päivää oli 38 astetta, nyt kohta kaksi viikkoa ollut kuumetta n- 37.3-37.6.
Kauanko tämä kestää?
Kommentit (8)
Onko sulla rokotukset kunnossa? Suojaa vakavalta tartunnalta. Paranemisia.
Kuule, muilla menee ohi parissa-kolmessa päivässä. Joillekin tulee paha versio ja tauti on kuolemaksi. Sinä kuulut jälkimmäiseen poppooseen. RIP.
Usein monesti rokotetuilla on immuuni laskenut ja taudit pahempia.
Itsellä oli noin 2 viikkoa kuumetta ja sitten helpotti mutta kokonaisuudessaan korona kesti noin kuukauden, lievä oli onneksi mutta kuumetta ja kovaa kurkkukipua oli tuon ajan. Korona voi siis kestää jopa kuukauden tai pidemmänkin ajan mutta se on jo sitten harvinaisempaa ja tuskin kestää tuo kuukautta pidempään sinullakaan toivottavasti.
Kaksi rokotetta olen ottanut kun on kunta tarjonnut ja koronan olen saanut vain kerran tämän kahden vuoden aikana ja lievänä vielä onneksi. Aina julkisilla kuljettuani olen käyttänyt FFP2 maskeja ja kaupassakin joko kirurgista maskia tai FFP tasoista, kun koronan sairastin olin kotona kokoajan ja ruuat tilasin K- ja S-ryhmän verkkokaupoista ja ilman ongelmia sain oltua tuon ajan.
Vierailija kirjoitti:
Usein monesti rokotetuilla on immuuni laskenut ja taudit pahempia.
Öh, ei ole.
Itselläni tulee ensioireista huomenna 3vkoa ja vielä olen sairaslomalla. Voiton puolella on, mutta to lääkäri jatkoi sairaslomaa mm ekg-ja keuhkortg-tutkimusten ja laajojen verikokeiden jälkeen, ma olin töissä, se oli virhe.
Kuule, en osaa sanoa.