Kuinka moni uskaltaa tunnustaa...
...että ei ole lahjoittanut mitään Ukrainaan?
Minä voin tunnustaa. On oikeasti niin tiukoilla oma rahatilanne, ettei pysty. Jos voisin auttaa muuten kuin rahallisesti, niin auttaisin kyllä mielelläni.
Kommentit (10)
Tunnustan. Mulla on se, että harjoitan ns. efektiivistä altruismia. Siinä keskitytään auttamaan kohteita, joissa euro saa aikaan parhaan mahdollisen vasteen. Kaikki tuki ja ymmärrys ukrainalaisille, mutta vaikuttaa että he saavat hyvin apua ilman minunkin hilujani. Jatkan malarianvastaisen työn tukemista itse.
Mä lahjotan,heti ku vaan saisin nuo vaatekaapit siivottua
Miksei uskalla tunnustaa? Järki käteen nyt helvetin toopet.
Täytyyhän ne omat menot ensin laskea ennen kuin pystyy ketään muuta auttamaan, eikä siinä ole mitään häpeämistä.
Jos minullakin olisi runsaasti ylimääräistä fyrkkaa niin voisin silloin varmasti lahjoittaa jollekin tuntemattomalle.
Mutta omissa on tekemistä ja eräälle sukulaiselle lahjoitan aika usein kun hän on sairaseläkkeellä. Niin ei oikein liikene enää muille.
Vierailija kirjoitti:
Mä lahjotan,heti ku vaan saisin nuo vaatekaapit siivottua
Kukaan ei kaipaa sun kulahtaneita rättejäsi.
Vierailija kirjoitti:
En ole auttanut, enkä auta. Tilillä noin 30'000 euroa. M27
Palstanainen esiintyy TAAS miehenä.
Ilmiannettu epäsuorasta M I E S V I H A S T A. N21
Ei ole rahaa auttaa koska olen työtön. Voin majoittaa pieneen asuntooni tai muuten tukea ja auttaa tottakai, jos joku tarvitsee apuani. Ikävä kyllä tässä elämäntilanteessa en voi rahallisesti auttaa. Jaan leipäni apua tarvitsevan kanssa, kyllä minä jotain keksin, että on toisillakin katto pään päällä ja turvallinen olo.
Sama tilanne kuin AP:lla. Olen meditoinut rauhan puolesta.
En ole auttanut, enkä auta. Tilillä noin 30'000 euroa. M27