Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Randomi.fi?

Vierailija
11.08.2015 |

12v tyttöni on alkanut cahtailemaan tuolla ja mietin, onko tuo ollenkaan niin pienelle sopiva? Kertokaa mielipiteenne ja kommenttinne tuosta paikasta, myös kokemukset ovat tervetulleita, jos niitä on. Tossa vielä linkki sivulle : www.randomi.fi

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tuolla saa videolla chattailla niin en antaisi. Taitaa olla vähän samanlainen kuin omegle on. Suurin osa puhuu seksi juttuja ja videoissa näkyy vaan sukupuolielimiä. Mielestäni tuo on huono paikka 12-vuotiaalle.

Vierailija
2/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tod. ole tuon ikäisen paikka. Toihan ns. runkkuchatti, jossa ihmiset hakee seksiseuraa enimmäkseen. Ei alle 16-vuotiaille. Käyttäjät näyttäs olevan 16-50v. enimmäkseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 14v.n äiti joka antaa hänen olla randomissa, kaikki hänen kaverit käyvät siellä, joten miksi kieltäisi? Sitä paitsi randomin ikäraja OK 13v

Vierailija
4/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun mä käyn, siellä on tosi vähän ja tosi tylsää porukkaa. Seksiehdottelijoita ei oo tullu vastaan.

Vierailija
5/5 |
11.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käyn randomissa mun tytön kanssa laitetaan tytön ikä eli 13v ja jos tulee jotain hullua niin laitan että onkin oman ikäinen 49v ja ilmiannan... Hauskaa äiti ja tytär puuhaa :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kaksi