Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Mielipiteenne näistä nimistä?
10.03.2022 |
Annabeth
Maura
Meri
Samara
Kommentit (9)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Lada Samara?
Nyt ei kysytty automerkkejä, vaan nimivaihtoehtoja vauvalle.
Annabeth = toisena nimenä ehkä
Maura = ihan kuin ei osaisi sanoa Laura, kaura yms.
Meri = kaunis nimi
Samara = tulee mieleen se ringin tyttö
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lada Samara?
Nyt ei kysytty automerkkejä, vaan nimivaihtoehtoja vauvalle.
Eipäs, vaan mielipidettä.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Meri hienoin nimi.
Toiseksi nimeksi käy joku vaihtoehdoista tai sitten : Meri Celeste.
Alue: Aihe vapaa
.