Minä luovutan elämästä (mt-ongelmat)
Olen vointini puitteissa yrittänyt olla positiivinen ja ottanut apua vastaan. On kokeiltu useita lääkkeitä, keskusteluapua, terapiaa, päiväosastoa ja täysipäiväistä osastoa. Liikunta ja ravinto voisi varmasti olla mallikkaammin, mutta enenpään en pysty. Olen yrittänyt nähdä kauemmas kuin tähän hetkeen ja olla avoin. Enää en jaksa. Luovutan.
Taidan oikeasti vaan olla ihmisenä huono ja sairastan tätä kuuluisaa "lorvikatarria". Jään vaan kotiin ja odotan, koska on rohkeutta luovuttaa lopullisesti.
Saa haukkua. Olen nimenomaan sitä ihmisjätettä, mistä aina päivitellään.
Kommentit (13)
Tsemiä ap! Itse olen luultavasti samassa tilanteessa kuin sinä. Ei tämä ole meidän vika!
Täällä yksi lisää.
10 vuotta 2suuntanen mielialahäiriö + muita duagnooseja päälle. Entinen koulukiusattu.
5 vuotta terapiaa..ei mikään auta.
Sairauteni takia lähes syrjäytynyt.
Tosin nyt valmistumassa ensimmäiseen ammattiin. Mutta en näe mitään tulevaisuutta. Odotan vain hyvää hetkeä päästä kokonaan pois. Se tulee varmasti valmistumisen jälkeen, kun ei ole tarpeeksi terve työelämään. Opiskelukin on venynyt 1,5 vuotta ja ollut hyvin itselle räätälöity..
Ei siinä työttömänä/sairaseläkkeellä ole enää mitään järkeä olla olemassa. Yhteiskunnan taakkana.
Muuttakaa pois maastamme, ette tue talouskasvua.
Rakkaudella,
Sipilä, Stubb & co
4 jatkaa..
Ratkaisevin juttu on tietenkin se, että ei ole kelvollinen parisuhteeseen mt-ongelmien takia. Se on jo vuosia sitten tullut selväksi.
Ei täällä kestä ilman rakkautta. Joten..
Ikävä, että muitakin samassa tilanteessa. Vaikkei se tietysti yllätä.
Omaa ihmisjätteyttäni lisää vielä se, että elämäni ei ole ollut mitenkaan traumaattinen. Olen vain läpimätä. Siihen ei auta mikään.
Ap
Hoitakaa vain työttömänäkin itseänne niin hyvin kuin mahdollista. Jos joku haukkuu, hänen ongelmansa ovat muualla, omassa mielessä ja elämässä.
No samalta minustakin tuntuu. Parisuhteessa kyllä olen, muita ihmissuhteita minulla ei ole. Mieheni on myös mielenterveysongelmainen. Sukulaiseni parani mielenterveysongelmista ruotsissa. Suomessa hoidon taso on kuulema huonompaa. Tämä tarina toi itselleni hieman toivoa. Yksityiseltä olen itse saanut oikeat lääkkeet sentään, julkisella niitä ei millään suostuttu määräämään. Urheilua voi myös rahaton ja syrjäytynyt harrastaa youtubevideoiden avulla, esim joogaa.
Täällä kans ihmisjäte. 18 vuotta työkyvyttömyyseläkkeellä. Koira pitää seuraa ja muutenkin rytmissä, silti tarpeeton ja tyhjä olo.
muutto ulkopmaille vissiin ainoa vaihtoehto. suomessa mielisairaita ei auteta, eikä arvosteta, vcaikka lahjoja ja elämänkokemusta olis. yleinen asenne läpimätä. paska kilpailuasetelma joka paikassa :(
Missäs on nyt ne haukkujat, kun oikein luvan kanssa saisi? Itsekin olen harkinnut jättäytymistä hoidon piiristä, kun ei siitä apua ole.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 20:34"]
Missäs on nyt ne haukkujat, kun oikein luvan kanssa saisi? Itsekin olen harkinnut jättäytymistä hoidon piiristä, kun ei siitä apua ole.
[/quote]
Ööö...tehän haukutte jo itseänne, joten miksi jatkaa nöyryytystä? Eiku niin, tämähän onkin ketjuun kirjoittaneiden osalta itseironiaa ;)
tv. ihmisroska ja maanmatonen
Täällä toinen samanlainen.