Syövätköhän ihmiset takki päällä kotonakin?
Katselen tässä buffet-ravintolan asiakaskuntsa, joka hakee ruokaa likaisilla talvitakin hihoillaan kurkotellen ja syökin takki päällä.
Mahtavatko nämä ihmiset kotona valmistaa, ottaa ja syödä ruokaa ulkotakki päällä?
Kommentit (34)
Vierailija kirjoitti:
Kengät jalassa raflassa kirjoitti:
Aloittaja tuntuu olevan juuri sellainen ihminen, jonka pöydän ohi kulkiessani horjahtaisin 'vahingossa' ja istahtaisin hänen lautaselleen. Ja noustessani pyyhkäisisin housuntakamukseni 'ihan vahingossa' hänen vaatteilleen.
Eli et osaa käyttäytyä ihmisten ilmoilla ja provosoidut muiden mielipiteistä.
Ap
Tarkoituksesihan oli provota.. so?
En ole koskaan syönyt kotonakkeja, mutta vois joskus koettaa syödä yhden kotonakin takki päällä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei miellytä siellä ravintolassa asioiminen, niin looginen ratkaisu olisi jättää asioimatta siellä. Muiden pukeutumiseen ja takapuoliin et voi vaikuttaa.
Looginen ratkaisu? Ravintoloillahan on tälläkin hetkellä erityinen hygieniasta huolehtimisen velvoite, vaikka rajoituksista on luovuttu. On niiden vastuulla huolehtia asiasta ja opastaa tyhmiä asiakkaitaan.
Koronahysterian vuoksi kassalinjoilta on poistettu kapulat, mutta ruokaa saa kurkotella pa skaisilla ulkotakin hihoilla? Siinä ei ole logiikkaa.
Sinä et voi vaikuttaa mihinkään noista asioista, paitsi siihen, missä ja millä tavalla itse päätät aikasi viettää. Loogista olisi vaikuttaa siihen, johon voit.
En ole ap (siis minä jolle vastasit), mutta tottakai asioihin voi vaikuttaa. Esimerkiksi antamalla palautetta ravintolalle. Olisi hyvin yksinkertaista ohjeistaa asiakkaita pienellä kyltillä. Riisuthan päällystakkisi ennen ruuan ottamista. Kiitos!
oli tossaja muttei ollu onneks kirjoitti:
En ole koskaan syönyt kotonakkeja, mutta vois joskus koettaa syödä yhden kotonakin takki päällä
Kotonakkeja ei syödä hien ostoalueilla. Ei edes ilman takkia.
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun nää ihmiset pyörii tässä oman pöydän vieressä haisevilla takamuksillaan, kun eivät osaa päättää tulevatko syömään ja minne menisivät istumaan.
Kiva kun jonkun perse on naaman kohdalla kun itse yrittää syödä.
Ap
Vaihda lounaspaikaa ja siellä katso mihin istut? Pitäkö istua ihan sihen seisovan pöydän viereen? Olisit ravintola/ ruokala henilökohtaisesti puhunut asiasta ravintola/ lounaspaikan vastaavalle.Tällä et tavoita niitä tahdittomia ihmisiä jotka sinua häiritsi ruokailussa.
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä juntteja peruskoululaisia, jotka ei ota edes pipoa pois päästä kun syövät…
Ei ole mitään syytä ottaa pipoa pois päästä syödessä, ellei se ole kommandopipo josta näkyy vai silmät.
Ruoka nautitaan yleensä suun kautta.
hirveää ne joilla on sukat ne ovat valkoiset
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sinua ei miellytä siellä ravintolassa asioiminen, niin looginen ratkaisu olisi jättää asioimatta siellä. Muiden pukeutumiseen ja takapuoliin et voi vaikuttaa.
Looginen ratkaisu? Ravintoloillahan on tälläkin hetkellä erityinen hygieniasta huolehtimisen velvoite, vaikka rajoituksista on luovuttu. On niiden vastuulla huolehtia asiasta ja opastaa tyhmiä asiakkaitaan.
Koronahysterian vuoksi kassalinjoilta on poistettu kapulat, mutta ruokaa saa kurkotella pa skaisilla ulkotakin hihoilla? Siinä ei ole logiikkaa.
Sinä et voi vaikuttaa mihinkään noista asioista, paitsi siihen, missä ja millä tavalla itse päätät aikasi viettää. Loogista olisi vaikuttaa siihen, johon voit.
En ole ap (siis minä jolle vastasit), mutta tottakai asioihin voi vaikuttaa. Esimerkiksi antamalla palautetta ravintolalle. Olisi hyvin yksinkertaista ohjeistaa asiakkaita pienellä kyltillä. Riisuthan päällystakkisi ennen ruuan ottamista. Kiitos!
Hyvä olisi ravintolan myös nostaa sisälämpötilaansa parilla asteella ja poistaa vedon lähteet siinä vaiheessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ne on niitä juntteja peruskoululaisia, jotka ei ota edes pipoa pois päästä kun syövät…
Ei ole mitään syytä ottaa pipoa pois päästä syödessä, ellei se ole kommandopipo josta näkyy vai silmät.
Ruoka nautitaan yleensä suun kautta.
Ja yleensä myös päänahka tykkää ilmavuudesta, eikä hautua pipon alla. Mutta kun järkeä ei ole, ei sitä voi päähän kipatakaan… varainkin kuse ae pipo on siinä panssarina..
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiva kun nää ihmiset pyörii tässä oman pöydän vieressä haisevilla takamuksillaan, kun eivät osaa päättää tulevatko syömään ja minne menisivät istumaan.
ApVaihda lounaspaikaa ja siellä katso mihin istut? Pitäkö istua ihan sihen seisovan pöydän viereen? Olisit ravintola/ ruokala henilökohtaisesti puhunut asiasta ravintola/ lounaspaikan vastaavalle.Tällä et tavoita niitä tahdittomia ihmisiä jotka sinua häiritsi ruokailussa.
Itse asiassa saamieni vastausten perusteella osa on juuri niitä tahdittomia ihnmisiä, joiden tietoon asia piti tuodakin.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Ap
Ei mitään käytöstapoja! Takki ja perse jätetään kotiin tai edes ravintolan narikkaan, ei niitä tuoda ruokailutiloihin.
Kyllä minä syön ihan surutta takki päällä ravintolassa. Miksi en söisi, jos on vilu?
Et ole kovin fiini itsekkään kun menet buffettiin syömään.