JUURI NYT: Hannu Salama tuomittiin jumalanpilkasta!
Kommentit (8)
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:11"]
Aika erikoista jos 50 v sitten on juuri nyt.
[/quote]
Menneisyys on tulevaisuutta! Miten se Hannu kehtaa pilkata sitä Jumalaa? Ap
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:14"]
Luin tuon kirjan ja meni ohi missä kohtaa tuo jumalanpilkka on???
[/quote]
Se kohta on poistettu silloin aikoinaan julkaistuista ensimmäisistä painoksista. Sensuroimaton painos tuli vasta muistaakseni 90-luvulla. Siinä Jeesus harrastaa ryhmäseksiä ja juo viinaa.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:31"]
[/quote]
Se kohta on poistettu silloin aikoinaan julkaistuista ensimmäisistä painoksista. Sensuroimaton painos tuli vasta muistaakseni 90-luvulla. Siinä Jeesus harrastaa ryhmäseksiä ja juo viinaa.
[/quote]
No on toikin kyllä AIVAN KAMALAA! Miten se Jeesus kehtaa harrastaa sitä ryhmäseksiä ja juoda sitä viinaa? Ja ehkä menee vähän ohi aiheen, mutta eikös toi ole silloin Jeesuksen pilkkaamista, eikä Jumalan? Vai onko se Jumala vähän niinku fucked up sen poikansa puolesta? Oisin mäki kyl ihan paskana, jos se Hannu Salama pilkkais mun poikaa. Vaik siis eihän mulla poikaa oo, mut siis jos olis niinku!
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:35"]
[/quote]
[/quote]
No on toikin kyllä AIVAN KAMALAA! Miten se Jeesus kehtaa harrastaa sitä ryhmäseksiä ja juoda sitä viinaa? Ja ehkä menee vähän ohi aiheen, mutta eikös toi ole silloin Jeesuksen pilkkaamista, eikä Jumalan? Vai onko se Jumala vähän niinku fucked up sen poikansa puolesta? Oisin mäki kyl ihan paskana, jos se Hannu Salama pilkkais mun poikaa. Vaik siis eihän mulla poikaa oo, mut siis jos olis niinku![/quote]
Kristinuskon Jumala on kolmiyhteinen, eli Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat kaikki yhden Jumalan ilmentymiä.
[quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:39"][quote author="Vierailija" time="11.08.2015 klo 09:35"]
[/quote]
[/quote]
No on toikin kyllä AIVAN KAMALAA! Miten se Jeesus kehtaa harrastaa sitä ryhmäseksiä ja juoda sitä viinaa? Ja ehkä menee vähän ohi aiheen, mutta eikös toi ole silloin Jeesuksen pilkkaamista, eikä Jumalan? Vai onko se Jumala vähän niinku fucked up sen poikansa puolesta? Oisin mäki kyl ihan paskana, jos se Hannu Salama pilkkais mun poikaa. Vaik siis eihän mulla poikaa oo, mut siis jos olis niinku![/quote]
Kristinuskon Jumala on kolmiyhteinen, eli Isä, Poika ja Pyhä Henki ovat kaikki yhden Jumalan ilmentymiä.
[/quote]
Olen kristitty, uskon että Jeesus on Jumalan poika mutta tätä kolminaisuutta en oikein ymmärrä. Miksi Jeesus puhuisi ja rukoilisi itselleen?
Aika erikoista jos 50 v sitten on juuri nyt.