Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei nyt tarvitsen pikaista vastausta Ruotsissa asuvat!

29.09.2006 |

Suomen kela haluaa lomakkeet E401 ja E411 ruotsista tänne suomeen tai sitten suomen kelalle kelpaa myös ruotsin (Upsala) kassan nimen ja osoitteen nimen että he voivat virkateitse pyytää lomakkeet suomeen. Mistä ihmeestä saan kassan nimen ja osoitteen?? itse tulen ruotsiin vasta myöhemmin että jos vain tiedätte jotain niin kertokaahan,olisin kiitollinen. kyse on siis lapsilisästä kun mieheni tulee töihin sinne ja jään lapsen kanssa suomeen. ja kuulemma ruotsi tässä tapuksessa pitäisi maksaa lapsilisä....

kiitos

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
29.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

http://www.uppsalalan.forsakringskassan.se/Publik/MainFrame.jsp

eli försäkringskassan lienee oikea osoite, en tiedä tarviiko olla just Uppsalan se

tosi jännä tuo että lapsilisä menee/tulee isän työmaan mukaan... Olen kuullut/lukenut vastaavaa täällä aikaisemminkin. Tosin jos sinä muutat perässä niin sittenhän se on selvä :-)

ankka158:

Suomen kela haluaa lomakkeet E401 ja E411 ruotsista tänne suomeen tai sitten suomen kelalle kelpaa myös ruotsin (Upsala) kassan nimen ja osoitteen nimen että he voivat virkateitse pyytää lomakkeet suomeen. Mistä ihmeestä saan kassan nimen ja osoitteen?? itse tulen ruotsiin vasta myöhemmin että jos vain tiedätte jotain niin kertokaahan,olisin kiitollinen. kyse on siis lapsilisästä kun mieheni tulee töihin sinne ja jään lapsen kanssa suomeen. ja kuulemma ruotsi tässä tapuksessa pitäisi maksaa lapsilisä....

kiitos

Vierailija
2/2 |
30.09.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos leppäkerttunen ;)

Niin siitä vielä että asun kyllä lapsemme kanssa suomessa eli tulemme vain käymään ruotsissa. niin on vähän sekava tämä tilanne. ja ruotsia en osaa pätkäkään kun ei ole tullut opiskeltua.

Mut kiitos hirveästi löysin sieltä tarvittavat tiedot!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kolme