Ja teillä syödään tänään päivälliseksi mitä?
Kommentit (33)
Porsaansuikaleita kastikkeena ja perunaaaa
Syötiin just kotitekoisia lihapullia, mummon pottumaalta haettuja perunoita ja sienikastiketta viikonlopun sienireissun saaliista. Laitoin viimeisen lomapäivän kunniaksi vähän herkumpaa. Huomenna jatkuu taas opiskelija-arki halpoine makaronimössöineen...
Söin juuri perunoita ja grillikotlettia, sain -30% tarjouksessa Lidlistä. Eipä taaskaan maksanut paljoa. T. mies.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:42"]
Kaalipataa
[/quote]Sama täällä. Ihanaa tehdä kesäkaalista, kun ei tarvitse niin pitkään haudutella. Puolukkaa kaveriksi.
Lapsille kanarisottoa ja aikuisille tattirisottoa.
Kasvislasagnea söin juuri, röyh. Hyvää oli, itse tehtyä.
Lihaperunasoselaatikkoa. Ruokaa odotellessa lapset ovat paloitelleet ja syöneet ensi nälkäänsä 1 kurkun, 2 isoa porkkanaa ja kirsikkatomaatteja.
Itsetehtyjä lihapullia ja perunaa. Lisukkeeksi voikastiketta, salaattia ja raejuustoa. Nam.
Mustatorvisienimuhennosta, keitettyjä perunoita ja kevyttä kesäkurpitsa-paprika paistosta. Nam :p sienet keräsin itse viikonloppuna.
Syödään illalla kasslerpihviä kantarellikastikkeella, kukkakaalia voisulalla, tomaattia, kurkkua. Jälkkäriksi vadelmavaahtoa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 16:47"]
Syötiin just kotitekoisia lihapullia, mummon pottumaalta haettuja perunoita ja sienikastiketta viikonlopun sienireissun saaliista. Laitoin viimeisen lomapäivän kunniaksi vähän herkumpaa. Huomenna jatkuu taas opiskelija-arki halpoine makaronimössöineen...
[/quote]
Mitä sieniä? :) itse löysin mm. kantarellejä
Broileriwok