Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Seksi auttaa unettomuuteen

No longer sleepless in Helsinki
09.03.2022 |

Minulla on ollut unettomuutta viimeisinä vuosina, mutta olen huomannut, että 99% niistä öistä joita on edeltänyt seksiä laukeamiseen asti, olen nukkunut todella hyvin. Seksi on ehdottomasti kaikkein tehokkainta (ja nautinnollisinta) unilääkettä.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan monen kohdalla totta, varsinkin miesten. Mutta itse olen siitä erikoinen että saan siitä hetkeksi virtaa, ja yleensä tulee niin nälkä, että turha yrittää nukkua.

Aivan toisin käy jos harrastan omaa kivaa, se on myös minulle unilääkkettä.

Vierailija
2/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksillä ja hyvällä yöunella on on myös naisille selvä yhteys, ja vastaavasti seksittömyydellä ja unettomuudella on minulle yhteys. Kun olin sinkkuna, niin silloin oli pitkiäkin seksittömiä kausia, mutta en kärsinyt unettomuudesta. Jotenkin kun on vakisuhteessa, niin sitä odottaa, että saisi säännöllisesti, ja sitten kun ei saa, niin tulee unettomuutta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä orgasmi auttaa hyvään yö uneen

Vierailija
4/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Orgasmin myötä koko ihminen rentoutuu, hyvänolon hormonit valtaavat kehon ja tuo hyvän yöunen. On se orgasmi saatu sitten yhdynnässä, suulla, omalla kädellä tai sopivalla lelulla, vaikutus on sama.

Vierailija
5/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Orgasmin myötä koko ihminen rentoutuu, hyvänolon hormonit valtaavat kehon ja tuo hyvän yöunen. On se orgasmi saatu sitten yhdynnässä, suulla, omalla kädellä tai sopivalla lelulla, vaikutus on sama.

No ei se ihan sama ole. Rakkaan kanssa yhdessä saatu orgasmi antaa suuremman määrän "onnellisuushormonia", eli oksitosiinia, ja toimii hyvän unen tuojana paremmin kuin masturbointi.

Vierailija
6/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi auttaa moneen asiaan :)

Vierailija
7/10 |
10.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla se virkistää ja sitten en saa unta kuin monen tunnin päästä. Arvatkaapa onko meillä seksiä, kun ainut aika harrastaa sitäon lasten mentyä nukk7maan ja kärsin muutenkin unettomuudesta. Kun toimisikin unilääkkeenä eikä kuten kahvi.

Vierailija
8/10 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla se virkistää ja sitten en saa unta kuin monen tunnin päästä. Arvatkaapa onko meillä seksiä, kun ainut aika harrastaa sitäon lasten mentyä nukk7maan ja kärsin muutenkin unettomuudesta. Kun toimisikin unilääkkeenä eikä kuten kahvi.

Itse en laukea joka kerta, ja silloin voi jäädä sellainen jännittynyt olo. Ja vaikka vaimo jo tuhisee unissaan tyydytettynä vieressä, sitä on vaikea nukahtaa kullin seisoessa teltan keppinä peiton alla. 

Vierailija
9/10 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panemisen jälkeen kyllä ei nukuta.

Runkun jälkeen kyllä

mies -44

Vierailija
10/10 |
11.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin on . Minä kärsin unettomuudesta juurikin seksin puutteen vuoksi. Meillä mies on menettänyt ja/tai kyvyn seksiin, eikä suostu keskustelemaan asiasta. Homma on jatkunut jo niin pitkään, että minulle nukahtaminen on vaikeaa, ja herään kesken unien. Enkä ikävä kyllä saa enää nukuttua heräämisen jälkeen. Masturbointi ei auta vähääkään seksin tarpeeseen. Seksittömyydellä on vakavat terveydelliset seuraukset.