Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

korkkareilla kävely

Vierailija
10.08.2015 |

Miksi ihmeessä naiset eivät osaa kävellä korkkareilla? Ja miksi käyttävät niitä???? Mikä siinä on niin vaikeaa? M44

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taas nähdään kuinka tyhmiä monet akat on. Mies tekee avauksen jossa kysyy asiallisesti miksi ihmeessä naiset käyttää korkokenkiä jos eivät osaa kävellä niillä. Kukaan ei vastaa kysymykseen, vaan kaikki mesoavat että "sovinistisika ei kuulu sulle ei oo sun ongelma!!!!!" Todella älykästä ja ennen kaikkea aikuismaista. Kuin oltaisi teinipalsta demi.fissä.

Minäpä vastaan miksi naiset käyttävät korkkareita vaikka eivät osaisi kävellä niillä - vastaus on tyhmyys yhdistettynä pinnallisuuteen. Vaikka eihän se nyt kovin kauniilta näytä nyrjähdellä tuskissaan eteenpäin epäergonomisilla kengillä.
Mutta kuten jo varmasti huomasitkin, ap, monet aikuiset naiset ovat henkisesti 15-vuotiaan tasolla. Sen voi huomata niin kadulla kuin täällä av:llakin.

Vierailija
2/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä kyllä osaan kävellä korkkareilla, siis en näytä epämukavalta esim. 10 cm koroissa. Mutta en silti niitä nykyisin viitsi kuin juhlissa käyttää, kun kyllähän ne lyhentävät askelta ja tekevät vähän kömpelömmän olon kuin matalat kävelykengät. Suurin osa elämääni on sellaista ettei ulkonäkö ole pääasia vaan mukavuus ja vapaa liikkuvuus. Nuorena tuli kyllä käytettyä korkokenkiä arjessakin kun oli kompleksi omasta lyhyydestä, mutta onneksi enää ei tarvitse olla yhtä turhamainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuolen suurimmalle osalle näistä vastauksista

Vierailija
4/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

VATTUUKS SE SULLE KUULUU ÄIJÄN KÄPPÄNÄ??!!Ä LÄYTÄN KORKO KENKII JOS MÄ HALUUN EI PITÄS PALJO SUN PERSUSTA KITITTAA!!! MÄ OON NAINEN JA TEEEN JUSY NIINLU HALUUN.ELI KÄYTÄN VAIK PITSI SUKKIKSII JA MINIHAMETTA JOS HALUUN JA SILLON KUKAA UKKO EI TUU SANOO MULLE ESINEELLISTÄVII KOMMENTTE TAI ET OON SEXY YMS YMS TAI EES KATO MUA PÄIN?!!!! TAJUUKS SÄ UKKELI??? JA KORKKARIT ON SEXIKKÄÄT JOTEN MÄ KÄYTÄN NIIT JUST NI PALJO KU HALUUN. SUOMI ON VAPAA MAA!!! ET EI KUULU SULLE MITÄ MÄ TEEN JA EN TEE. HAHHAHAHA!!!!
T. ITSENÄINEN NAINEN

Vierailija
5/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ihmetellyt aivan samaa, siis että miksi käyttää korkkareita jos niillä ei osaa kävellä. Kamalannäköistä, kun koikkelehditaan polvet koukussa ja perse pitkällä, siinä ei hyvän näköiset kengät paljon pelasta. Opetelkaa kävelemään korkkareilla, ennen kuin lähdette niillä ihmisten ilmoille.

Ja selvyyden vuoksi, olen nainen ja osaan kävellä korkokengillä.

Vierailija
6/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu oot ap!! Anna naisten ollla semmosii ku ne haluu senki sovinisti !!! Sika!!!

Vierailija
7/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 14:22"]

Olen ihmetellyt aivan samaa, siis että miksi käyttää korkkareita jos niillä ei osaa kävellä. Kamalannäköistä, kun koikkelehditaan polvet koukussa ja perse pitkällä, siinä ei hyvän näköiset kengät paljon pelasta. Opetelkaa kävelemään korkkareilla, ennen kuin lähdette niillä ihmisten ilmoille.

Ja selvyyden vuoksi, olen nainen ja osaan kävellä korkokengillä.

[/quote]

Hyvä se on opetella kotona ensin. Silti ulkona kävely on ihan eri asia kuin kotona, tai rappukäytävässä. Ei ole katukiviä, ei pukkoilevia ihmisiä, ei meinaa jäädä auton alle, ei tarvi keskustella samaan aikaa toisen kanssa jne..

Mä harjoittelisin ensin niillä 4 sentin koroilla, sitten vähän korkeemmilla ja niin edes päin.

Vierailija
8/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko itse kokeillut korkokengillä kävelyä?

ps. turha luulo, että sun mielipiteellä miehenä on paskaakaan arvoa!

Vierailija
9/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sullahan meni herkästi hermot! Ota rauhottavia tai tilaa aika psykiatrilta!!!!! M44

Vierailija
10/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 10:58"]

Sullahan meni herkästi hermot! Ota rauhottavia tai tilaa aika psykiatrilta!!!!! M44

[/quote]

Vituttaako kun huomaat miten arvoton olet.

Vierailija
11/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hmm.. kokeile itse laittaa 12cm korot jalkaan. Ihan oikeasti, ei kaikki vaan pysty kävellä korkokengillä, enkä kyllä tajua miksi pitäisi. Miehenä sulla on helppoa kun voit tallustaa niillä sandaaleilla ja sukilla.

Vierailija
12/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälainen mies hilluu ja tekee avauksia naisvaltaisella palstalla? Joku homo tai sellainen, joka ei ole ikinä naiseen päässyt koskemaankaan.

Vierailija
13/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Korkokengät ovat todella rumat, miksi naiset niitä käyttävät?

Vierailija
14/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eliittinaisen tunnistaa siitä, että se osaa. Eliittinaisilla on sen verran tilaisuuksia, joissa korkkareita käyttää. Lisäksi eliittinaisen ominaisuuksiin kuulu, että jos ei osaa jotakin, harjoitellaan ja opetellaan. Mistäkö tiedän? Minulla oli eliittinainen hetken aikaa :D

Vierailija
15/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:07"]Korkokengät ovat todella rumat, miksi naiset niitä käyttävät?
[/quote]

Jep, samoin pyöreät tissit ja perse. Hyi

Vierailija
16/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:10"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:07"]Korkokengät ovat todella rumat, miksi naiset niitä käyttävät?
[/quote]

Jep, samoin pyöreät tissit ja perse. Hyi
[/quote]

Jos on vielä mekko päällä niin tulee kiire vessaan. Ei kädelle vaan laattaamaan.

Vierailija
17/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:07"]

Eliittinaisen tunnistaa siitä, että se osaa. Eliittinaisilla on sen verran tilaisuuksia, joissa korkkareita käyttää. Lisäksi eliittinaisen ominaisuuksiin kuulu, että jos ei osaa jotakin, harjoitellaan ja opetellaan. Mistäkö tiedän? Minulla oli eliittinainen hetken aikaa :D

[/quote]

ja puolet siitä ajasta se harjoitteli kävelyä korkkarit jalassa kirja pään päällä suussa lusikka, jossa kananmuna?

Vierailija
18/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:02"]

Hmm.. kokeile itse laittaa 12cm korot jalkaan. Ihan oikeasti, ei kaikki vaan pysty kävellä korkokengillä, enkä kyllä tajua miksi pitäisi. Miehenä sulla on helppoa kun voit tallustaa niillä sandaaleilla ja sukilla.

[/quote]

miksi niiden korkojen pitäisi olla noin isot? onhan niitä viiden sentin korkojakin, lyhyempiäkin vielä.

Vierailija
19/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:17"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:07"]

[/quote]

ja puolet siitä ajasta se harjoitteli kävelyä korkkarit jalassa kirja pään päällä suussa lusikka, jossa kananmuna?
[/quote]

Ei. Se osasi jo kävellä.

Vierailija
20/25 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:19"][quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 11:02"]

[/quote]

miksi niiden korkojen pitäisi olla noin isot? onhan niitä viiden sentin korkojakin, lyhyempiäkin vielä.
[/quote]

Tylsät.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän yksi