Onko kelvotonta isää pakko antaa lasten tavata?
Isä humalassa jokaisella tapaamisella. Vaihtelevia kumppaneita paikalla, ja vieraita. Tapaamisia saattaa olla myös uusien kumppaneiden luona.
Koskaan ei valmisteta ruokaa.
Lapset ala-asteella, ja isä jotenkin aivan vieraantunut lasten arjesta.
Itse olen surullinen ja pelokas tapaamisten suhteen.
Harmittaa lasten puolesta kun aina tulee pelkkiä pettymyksiä.
Onko siis huonokin isä parempi kuin ei isää lankaan?
Kommentit (31)
Jatkoa edelliseen.. Toki vastuu on myös sinulla, mutta viranomaisvastuu heillä.
Vastuu on minulla omista lapsistani, tottakai. Hankala vain kantaa vastuuta lapsista kun heidät pakotetaan isälleen viranomaisten toimesta. Ja todella jos minä saisin päättää niin tapaamisia ei olisi ollenkaan.
Ap
Voisitko ehdottaa valvottuja tapaamisia? Isä ei ehkä kehtaisi tulla tapaamisiin humalassa, kun paikalla on ulkopuolinen. Se, että olet joutunut hakemaan lapset kesken tapaamisen pois, on jo riittävä peruste sille, ettei isä voi ottaa lapsia luokseen ilman valvontaa.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 09:32"]
Kiitos 14 ja 15. Juuri tuollaista. Teeskennellään, että kaikki on hyvin. Syytetään minua kaikesta, huudellaan että äiti on ihan paska kun estää tapaamiset. Ollaan selviä kun lapset menevät, mutta korkki aukeaa heti kun lähden. Tuntuu, että etä saa ymmärrystä ja häntä tuetaan ja suhdetta lapsiin. Raskaita viikonloppuja kaikille. Ja todella siellä ei ole ollut ruokaa koko viikonloppuna.
[/quote]
No, kokenut tietää mitä se on ja näkee juopon valehtelun läpi.
Itse en suosittele ottamaan yhteyttä lasuun...joissain tilanteissa voi toki olla hyötyä mutta lukemattomien kokemuksien myötä olen oppinut ettei ole kannattavaa. On siis henkilökohtaisia kokemuksia sekä muiden ihmisten. Luulen että he eivät pysty lastesi isää muuttamaan ja joku neuvola vielä vähemmän, kyllä ihmiset huutelee täällä asioita joista ei tiedä mitään
Pidä tapaamiset mahdollisimman lyhyinä ja soittele lapsille. Lasista tuskin on apua.
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:52"]
[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 08:35"]
"Juodaan alkoholia" ja "ollaan kännissä" on kaksi eri asiaa. Jos sinä et lasten seurassa juo tippaakaan, niin ei alkoholin nauttiminen kohtuudella lapsia pilaa. Jos ollaan humalassa, niin se on tietenkin todella nou nou. Mistä tiedät, että kännäävät? Jos lapsi kertoo, että juovat kaljaa, niin se ei vielä tarkoita, että ovat kännissä.
Lasten reagointi isäviikonlopun jäljiltä voi kieliä monesta muustakin asiasta. Esim. ihan vaan ikävästä. Ikävästä isään ja siitä ikävästä, mitä tunsivat poissaollessa sinua kohtaan.
[/quote]
Mitä sinäkään toisten asioista luulet tietäväsi?
[/quote]
En mä mitään mistään väitäkään tietäväni. Ei olisi ensimmäinen kerta kun toisessa kodissa kuvetallaan, että tiedetään mitä toisessa kodissa tapahtuu. Eikä olisi ensimmäinen kerta, kun äiti liioittelee ja mustamaalaa. Eikö kyseenalaistaa saa? Pyysin yksinkertaisesti tarkennusta. Myöhemmistä viesteistä kyllä selvisi, että humalassa ollaan.
Sinun täytyy hakea sosiaalitoimistolta valvottua tapaamista. Vie asia sinne jos pystyt todistamaan tapahtuneet.
Kiitos 21!