Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei elämä lihavana niin erilaista ole.t.ammattivalittaja

Vierailija
10.08.2015 |

Ihan samanlaisia juttuja teen lapsen kanssa kuin laihanakin eli puistoilen, ulkoilen yms.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

laihana on olo paljon virkeäpi ja jaksaa kävellä/liikkua enempi

Vierailija
2/8 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein yhtä pitkiä lenkkejä ja pyöräilyjä 10kg lihavampanakin kuin nyt. Normaalipainossa olin silloinkin, tosin max. lukemissa. En yhtään onnellisempi ole nykyäänkään, sairaus laihdutti ja monia muutoksia elämään tullut muutenkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä nyt vain useamman vuoden lyhyempi

Vierailija
4/8 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="10.08.2015 klo 07:59"]

Mitä nyt vain useamman vuoden lyhyempi

[/quote]Mitä sitten? ei mulla ole koskaan tavoitteena ollutkaan elää pitkään.ap

Vierailija
5/8 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

no onpas! laihana oli helppoa, mikään ei puristanu mistään ja oli helppo kävellä portaat ja ruokaa ei jaksanu syödä 4annosta kerralla

Vierailija
6/8 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Jos pituus 180 cm ja paino 120 kg, niin eikö ole aihetta laihduttaa vai? Ja milloin pyöräilet, kun aina huimaa!!!!! Niin tänään juuri sanoit, että mies ja poika pyöräili ja sinä makaat kotona, kun huimaa.

Vierailija
7/8 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen samaa mieltä ap:n kanssa. Olen lihonut ikävuosien 30 ja 40 välillä 30 kiloa, 48 kilosta 78 kiloon. En ole yhtään väsyneempi, vähemmän energinen, tai mitään. Jaksan liikkua sen verran kuin minun tarviikin. Ei ole mitään halua laihtua, koska ainoa mikä paranisi laihtumisen myötä olisi ulkonäkö, ja siitä en enää tässä iässä niin välitä, kun ei miehetkään enää kiinnosta.

Vierailija
8/8 |
13.09.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eläminen onkin ihan samanlaista, oleminen ei! Mutta se myytti pitää puhkaista etteikö muka olisi hyväkuntoisia lihavia, kyllä on!

Oleminen muuttuu lähinnä kahdessa asiassa: siinä miten muut suhtautuvat sinuut ja siinä miten voit pukeutua ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän yhdeksän