Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

oon niin onnellinen!!!! :) krooninen sairaus ja uusi lääke sopii!

Vierailija
09.08.2015 |

Sivuoireita oli pitkä lista ja pelotti aloittaa. Edellisen lääkkeen kohdalla sivuoireet olivat aluksi erittäin kovat.
Nyt tän uuden lääkkeen kohdalla sivuoireita ei ole ilmaantunut vaikka lääkkeen pitäisi olla tehokkaampi kuin edellinen.

Oon niin onnellinen! Kiitos teille kaikille, jotka työskentelette hoitoalalla. Mun elämä ja tulevaisuus näyttää nyt niin paljon paremmalta.
Kiitos kaikillle hemmetin tutkijoille ja lääkkeoden kehittelijöille ja kaikille!!!!!

Oliskohan korrektia lähettää polille jouluna kiitoskortto ja jotain? Mitä? Viinaa vai konvehteja????

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu! Kiitoskortti aina ilahduttaa varmasti ja konvehdit luulisivat kelpaavan. Konvehteja voi syödä töissäkin tauolla :)

Vierailija
2/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on pakko tykätä, hieno juttu!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:57"]Hieno juttu! Kiitoskortti aina ilahduttaa varmasti ja konvehdit luulisivat kelpaavan. Konvehteja voi syödä töissäkin tauolla :)
[/quote]kuinka monta työntekijää poliklinikoilla yleemsä työskentelee? Jos lähettäis niin monta et kaikille riittäis oma? Mä oon vaan utan oikeesti tästä nyt niin kiitollinen ja onnellinen. Musta tuntu välissä et oon jossain mustassa kuopassa enkä pääse sieltä enää ylös. Nyt oon saanut elämäni takaisin ja uskonn et pysyn toimminntakykyisenä ja työkykyusenä vielä pitkään. Voi vittu, että miten on tärkeetä et jotkut ihmiset uhraa melkein koko elämänsä toisten ihmisten terveydesä huolehtimiseen!

Vierailija
4/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon, olen onnellinen puolestasi!

Vierailija
5/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieno juttu

Vierailija
6/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:03"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:57"]Hieno juttu! Kiitoskortti aina ilahduttaa varmasti ja konvehdit luulisivat kelpaavan. Konvehteja voi syödä töissäkin tauolla :)
[/quote]kuinka monta työntekijää poliklinikoilla yleemsä työskentelee? Jos lähettäis niin monta et kaikille riittäis oma? Mä oon vaan utan oikeesti tästä nyt niin kiitollinen ja onnellinen. Musta tuntu välissä et oon jossain mustassa kuopassa enkä pääse sieltä enää ylös. Nyt oon saanut elämäni takaisin ja uskonn et pysyn toimminntakykyisenä ja työkykyusenä vielä pitkään. Voi vittu, että miten on tärkeetä et jotkut ihmiset uhraa melkein koko elämänsä toisten ihmisten terveydesä huolehtimiseen!
[/quote]tai jonki lääkkeenn tutkimiseen ja kehuttämiseen ja opiskelee biologiaa ja fysiikkaa ja kaikkea! Kiitos!

Vierailija
7/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

KIITOS!

Vierailija
8/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:03"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:57"]Hieno juttu! Kiitoskortti aina ilahduttaa varmasti ja konvehdit luulisivat kelpaavan. Konvehteja voi syödä töissäkin tauolla :) [/quote]kuinka monta työntekijää poliklinikoilla yleemsä työskentelee? Jos lähettäis niin monta et kaikille riittäis oma? Mä oon vaan utan oikeesti tästä nyt niin kiitollinen ja onnellinen. Musta tuntu välissä et oon jossain mustassa kuopassa enkä pääse sieltä enää ylös. Nyt oon saanut elämäni takaisin ja uskonn et pysyn toimminntakykyisenä ja työkykyusenä vielä pitkään. Voi vittu, että miten on tärkeetä et jotkut ihmiset uhraa melkein koko elämänsä toisten ihmisten terveydesä huolehtimiseen!

[/quote]

En tiedä tarkkaan mutta voisi arvioida, että se riittää yhden työvuorona aikana olevia, jos on isosti henkilökuntaa. Oisko parikymmentä????? Joku alalla oleva toivottavasti tulee tarkentamaan. Mutta sen kokoiselle porukallekin varattu määrä luulis riittävän ainakin ihan hienosti! 

Vierailija
9/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä tyyppinen sairaus?

Onnea lääkkeen tuomasta avusta

Vierailija
10/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähettäsin kiitoskortin niille läääkkeiden kehittelijöilllekin ja kaikille jos vaa tietääisin keitä ne on :D ja kunnioitan jokaista koe-eläintä joka mahdollisesti on joutunut uhrautumaan tän vuoksi. Kiitän apteekkareita, jotka mua ystävällisesti sina palvelee. Kaikki övat tehnert omalta osaltaan tärkeää työötä. Kiitän lääkäreitä vaikka niitä niin pelkäänkin. Ja sairaanhoitajia jotka mua on jokaisen uuden lääkkeen kohdalla ohjannut. Kiitän lähihoitajia jotka ilmestyivät sina huoneeseeni heti kun hälytys kävi. Kiitän laitoshuoltajia ja ruokalan työntekijöitä. Kiitän ensiavun työntekijöitä te ootte ylikuormitettuja ja on surullista et te joudutte odotuttamaan ihmisiä käytävillä tuntikausia, jos heidän tilansa ei Ole niin kriittinen

Vierailija
11/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:16"]Lähettäsin kiitoskortin niille läääkkeiden kehittelijöilllekin ja kaikille jos vaa tietääisin keitä ne on :D ja kunnioitan jokaista koe-eläintä joka mahdollisesti on joutunut uhrautumaan tän vuoksi. Kiitän apteekkareita, jotka mua ystävällisesti sina palvelee. Kaikki övat tehnert omalta osaltaan tärkeää työötä. Kiitän lääkäreitä vaikka niitä niin pelkäänkin. Ja sairaanhoitajia jotka mua on jokaisen uuden lääkkeen kohdalla ohjannut. Kiitän lähihoitajia jotka ilmestyivät sina huoneeseeni heti kun hälytys kävi. Kiitän laitoshuoltajia ja ruokalan työntekijöitä. Kiitän ensiavun työntekijöitä te ootte ylikuormitettuja ja on surullista et te joudutte odotuttamaan ihmisiä käytävillä tuntikausia, jos heidän tilansa ei Ole niin kriittinen
[/quote]anteeksi kirjoitusvirheet. Peukalo tekee huteja

Vierailija
12/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tämäpä oli positiivinen juttu. Ihanaa, että näinkin.käy. Kaikkea hyvää sinulle, ap!

Vierailija
13/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vähän outoa, että joku on noin onnellinen sairaudestaan. Mahtaa olla ihmelääkeet.

Vierailija
14/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:26"]Vähän outoa, että joku on noin onnellinen sairaudestaan. Mahtaa olla ihmelääkeet.
[/quote]oon onnelline siitä et täää sairaus on nyt hallinnassa eikä pahoja sivuoireita oo ilmennyt. Miten tää oli niin vaikea ymmärtää. Sairauden antaisin heti pois jos voisin. Siitä en oo onnellinen

Vierailija
15/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, ap! Mikä sairaus ja lääke? Ihan vain jospa siitä olisi apu muillekin. :)

Vierailija
16/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]Onnea, ap! Mikä sairaus ja lääke? Ihan vain jospa siitä olisi apu muillekin. :)
[/quote]ei varmaan... Aika harvinainen sairaus kyseessä

Vierailija
17/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]Onnea, ap! Mikä sairaus ja lääke? Ihan vain jospa siitä olisi apu muillekin. :) [/quote]ei varmaan... Aika harvinainen sairaus kyseessä

[/quote]

Sitä suuremmalla syyllä. Harvinaisten sairauksien lääkintä voi olla hankalaa.

Vierailija
18/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:38"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:35"]Onnea, ap! Mikä sairaus ja lääke? Ihan vain jospa siitä olisi apu muillekin. :) [/quote]ei varmaan... Aika harvinainen sairaus kyseessä

[/quote]

Ap voi olla moninkertaisesti onnellinen: On harvinainen sairaus ja ihmelääkkeet.

Vierailija
19/20 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on harvinainen sairaus ja odottelen vielä sitä ihmelääkettä. Olen onnellinen ap:n vuoksi :)

Vierailija
20/20 |
10.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut! :)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kaksi