Amerikasta tullut tapa että naisten tulisi hymyillä
jatkuvasti. Kulttuurin globalisaatiota. Rasittava trendi kylläkin, koska se on luonnotonta. Minusta myöskään asiakaspalvelussa ei tarvitsisi hymyillä saati muutoinkaan.
Kommentit (26)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:36"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:22"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]
Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa"
Hyviä esikuvia, nuo amerikkalaiset.
Tekeepä taas mieli käydä sielläpäin uudestaan. Ihana paikka, oli melkeimpä missä osavaltiossa tahansa.
[/quote]
Tyhmiä kuin aasit, amerikka on rihkama- ja roskaruokaparatiisi.
[/quote] Ei ihme etta naamasi on kurtulla kun ajatukset ovat tuollaisia. Parempaa tavaraa taalta loytyy kuin Suomesta ja ruokakin on erinomaista, ei tarvitse mietiskella miten hunajamarinoidusta ns. kanasta saisi jotain mita voisi suuhunsa panna.
Nama tyhmat aasit saivat vahan aikaa sitten kuvia Plutosta, mites suomalainen avaruusohjelma? Onko edes satelliitteja maata kiertamassa?
[/quote]Huom. tälläkin palstalla on paljon Putin trolleja, älä mene halpaan. En tietysti voi olla tästä varma. Mutta joka kerta kun postaan täällä Ukrainaa tukevia aloituksia, tulee tosi nopeasti vastaus, jossa haukutaan Ukrainan hallitusta ym.
Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa"
Tekeepä taas mieli käydä sielläpäin uudestaan. Ihana paikka, oli melkeimpä missä osavaltiossa tahansa.
[/quote]
[/quote]Oletko koskaan käynyt Amerikassa? Tai edes muualla kuin siellä Tyrnävällä mistä olet kotoisin? Suosittelen matkailua ja erilaisiin kulttuureihin tutustumista avoimin mielin, se on hyvin kasvattavaa. Hymyilemisiin!
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:16"]
Mä hymyilen paljon ja olen saanut siitä kyllä vaan positiivista palautetta (töissä ja tuttavilta siviilissä). Olen asiakaspalvelutyössä ja mielestäni siihen kuuluu hymyily, se on ystävällistä asiakaspalvelua eikä vaadi oikeasti paljoa. Asiakkaat muistaa erityisen ystävällisen palvelun mutta myös sen jos työntekijä on naama norsunv*tulla ja näyttää siltä että olis mielummin missä vaan muualla.
En myöskään viitsi kuluttaa energiaa olemalla v*ttuuntunut jatkuvasti vaan on paljon mukavampaa itsellenikin olla hyväntuulinen. Lisäksi jos jännitän/ujoilen (eli lähes aina kun tapaan uusia ihmisiä tai hyvänpäivän tuttuja) naamalleni automaattisesti pamahtaa hymy. En voi sille mitään, ilmeisesti se on jonkinlainen puolustusreaktio kun jännitän. Eipä se minua haittaa, voisi olla pahempikin.
Mun mielestä tosikot on vähän luotaantyöntäviä ihmisiä, käyttävät kamalasti energiaa olemalla negatiivisia pienimmästäkin syystä. Sitä paitsi hymy kaunistaa, hymyilevä ihminen näyttää aina kauniimmalta kuin se jolla näyttäis olevan vähän paskaa nenän alla...
:)
[/quote]Minusta perusilmeeseen ei mene yhtään energiaa, sen sijaan jatkuvaan tekohymyyn menee todellakin. Ja se ei tee minusta tosikkoa, olen normaali ihminen. Sun viestis on muuten melko negatiivissävytteinen. -ap
[/quote]
Negatiivissävytteinen, oletko tosissasi:D Sehän oli nimenomaan iloisen, positiivisenkuuloisen ihmisen tekstiä, kun taas sinun oli.... no, niinpä.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:12"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa" Hyviä esikuvia, nuo amerikkalaiset. Tekeepä taas mieli käydä sielläpäin uudestaan. Ihana paikka, oli melkeimpä missä osavaltiossa tahansa. [/quote] Ne hymyilee maireesti kenelle tahansa, pitää ne siitä tai ei. Tällainen epäaitous on ärsyttävää. Sellasia ne on laajemmassakin mittakaavassa kansana, äärettömän epäluotettavia ja epälojaaleja liittolaisilleen. Selkäänpuukottajia. T: puoliksi israelilainen
[/quote] Puoliksi israelilaisen pitaisi pitaa vahan pienempaa suuta.
“Since the October War in 1973, Washington has provided Israel with a level of support dwarfing the amounts provided to any other state. It has been the largest annual recipient of direct U.S. economic and military assistance since 1976 and the largest total recipient since World War ll. Total direct U.S. aid to Israel amounts to well over $140 billion in 2003 dollars. Israel receives about $3 billion in direct foreign assistance each year, which is roughly one-fifth of America's entire foreign aid budget. In per capita terms, the United States gives each Israeli a direct subsidy worth about $500 per year. This largesse is especially striking when one realizes that Israel is now a wealthy industrial state with a per capita income roughly equal to South Korea or Spain.”
Taman avun Israel palkitsee yrittamalla myyda USAlaista tekniikkaa poydan alla kiinalaisille. Kukas tassa on selkaanpuukottaja? Suuri osa amerikkalaisista on sita mielta etta ei senttiakaan sinne.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:18"]
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:16"]
Mä hymyilen paljon ja olen saanut siitä kyllä vaan positiivista palautetta (töissä ja tuttavilta siviilissä). Olen asiakaspalvelutyössä ja mielestäni siihen kuuluu hymyily, se on ystävällistä asiakaspalvelua eikä vaadi oikeasti paljoa. Asiakkaat muistaa erityisen ystävällisen palvelun mutta myös sen jos työntekijä on naama norsunv*tulla ja näyttää siltä että olis mielummin missä vaan muualla.
En myöskään viitsi kuluttaa energiaa olemalla v*ttuuntunut jatkuvasti vaan on paljon mukavampaa itsellenikin olla hyväntuulinen. Lisäksi jos jännitän/ujoilen (eli lähes aina kun tapaan uusia ihmisiä tai hyvänpäivän tuttuja) naamalleni automaattisesti pamahtaa hymy. En voi sille mitään, ilmeisesti se on jonkinlainen puolustusreaktio kun jännitän. Eipä se minua haittaa, voisi olla pahempikin.
Mun mielestä tosikot on vähän luotaantyöntäviä ihmisiä, käyttävät kamalasti energiaa olemalla negatiivisia pienimmästäkin syystä. Sitä paitsi hymy kaunistaa, hymyilevä ihminen näyttää aina kauniimmalta kuin se jolla näyttäis olevan vähän paskaa nenän alla...
:)
[/quote]Minusta perusilmeeseen ei mene yhtään energiaa, sen sijaan jatkuvaan tekohymyyn menee todellakin. Ja se ei tee minusta tosikkoa, olen normaali ihminen. Sun viestis on muuten melko negatiivissävytteinen. -ap
[/quote]
Joku oppikirja väittää muistini mukaan että muka hymyileminen ei vie energiaa ja vakava ilme vie. Kun arkikokemus on just päinvastainen, rasittavampaa on hymyillä kuin olla suupielet alaspäin. En tajua.
[/quote]
[/quote] Ei ihme etta naamasi on kurtulla kun ajatukset ovat tuollaisia. Parempaa tavaraa taalta loytyy kuin Suomesta ja ruokakin on erinomaista, ei tarvitse mietiskella miten hunajamarinoidusta ns. kanasta saisi jotain mita voisi suuhunsa panna.
Nama tyhmat aasit saivat vahan aikaa sitten kuvia Plutosta, mites suomalainen avaruusohjelma? Onko edes satelliitteja maata kiertamassa?