Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Amerikasta tullut tapa että naisten tulisi hymyillä

Vierailija
09.08.2015 |

jatkuvasti. Kulttuurin globalisaatiota. Rasittava trendi kylläkin, koska se on luonnotonta. Minusta myöskään asiakaspalvelussa ei tarvitsisi hymyillä saati muutoinkaan.

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se jos mikä on luonnotonta, että poseerataan suu auki etuhampaat näkyen. Hyi vittu kuinka vammainen ja typerän näköinen "olen kehitysvammainen-ilme". Eikä siinä vielä jos on yhdessä kuvassa, mutta joillain KAIKISSA kuvissa on tuo sama ilme. Melkein yhtä typerän näköistä kuin duckface.

Vierailija
2/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep. Hymyileminen on perseestä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sinulla ap jotakin ongelmia itsesi kanssa? Miten tällainen asia edes tulee mieleesi ja miten muiden ihmisten hymyily on sinulle noin iso ongelma? Emme me kaikki ihmiset ole niin masentuneita ja tosikkoja kuin sinä, minä ainakin hymyilen ihan mielelläni ja olen muutenkin onnellinen ja hyväntuulinen ihminen. :)

Vierailija
4/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vittu, miksi ne suupielesi kohoaa ylöspäin? 

Parempi kun on kaikki norsun vitun näköisenä.

Vierailija
5/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa"

Hyviä esikuvia, nuo amerikkalaiset.

Tekeepä taas mieli käydä sielläpäin uudestaan. Ihana paikka, oli melkeimpä missä osavaltiossa tahansa.

Vierailija
6/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kumpi parempi:  :) vai :( ? Kylla hymyileva aina nayttaa kauniimmalta.

Vierailija
7/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama kuin väittäisi, että miehet kiinnostuu tisseistä vain, koska amerikkalaiset on niin päättäneet. 

Hymyile, niin tartutat muihinkin hyvää mieltä.

Vierailija
8/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa"

Tekeepä taas mieli käydä sielläpäin uudestaan. Ihana paikka, oli melkeimpä missä osavaltiossa tahansa.
[/quote]

Ne hymyilee maireesti kenelle tahansa, pitää ne siitä tai ei. Tällainen epäaitous on ärsyttävää. Sellasia ne on laajemmassakin mittakaavassa kansana, äärettömän epäluotettavia ja epälojaaleja liittolaisilleen. Selkäänpuukottajia. T: puoliksi israelilainen

Vierailija
9/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä hymyilen paljon ja olen saanut siitä kyllä vaan positiivista palautetta (töissä ja tuttavilta siviilissä). Olen asiakaspalvelutyössä ja mielestäni siihen kuuluu hymyily, se on ystävällistä asiakaspalvelua eikä vaadi oikeasti paljoa. Asiakkaat muistaa erityisen ystävällisen palvelun mutta myös sen jos työntekijä on naama norsunv*tulla ja näyttää siltä että olis mielummin missä vaan muualla.

En myöskään viitsi kuluttaa energiaa olemalla v*ttuuntunut jatkuvasti vaan on paljon mukavampaa itsellenikin olla hyväntuulinen. Lisäksi jos jännitän/ujoilen (eli lähes aina kun tapaan uusia ihmisiä tai hyvänpäivän tuttuja) naamalleni automaattisesti pamahtaa hymy. En voi sille mitään, ilmeisesti se on jonkinlainen puolustusreaktio kun jännitän. Eipä se minua haittaa, voisi olla pahempikin.

Mun mielestä tosikot on vähän luotaantyöntäviä ihmisiä, käyttävät kamalasti energiaa olemalla negatiivisia pienimmästäkin syystä. Sitä paitsi hymy kaunistaa, hymyilevä ihminen näyttää aina kauniimmalta kuin se jolla näyttäis olevan vähän paskaa nenän alla...

:)

Vierailija
10/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:16"]

Mä hymyilen paljon ja olen saanut siitä kyllä vaan positiivista palautetta (töissä ja tuttavilta siviilissä). Olen asiakaspalvelutyössä ja mielestäni siihen kuuluu hymyily, se on ystävällistä asiakaspalvelua eikä vaadi oikeasti paljoa. Asiakkaat muistaa erityisen ystävällisen palvelun mutta myös sen jos työntekijä on naama norsunv*tulla ja näyttää siltä että olis mielummin missä vaan muualla.
En myöskään viitsi kuluttaa energiaa olemalla v*ttuuntunut jatkuvasti vaan on paljon mukavampaa itsellenikin olla hyväntuulinen. Lisäksi jos jännitän/ujoilen (eli lähes aina kun tapaan uusia ihmisiä tai hyvänpäivän tuttuja) naamalleni automaattisesti pamahtaa hymy. En voi sille mitään, ilmeisesti se on jonkinlainen puolustusreaktio kun jännitän. Eipä se minua haittaa, voisi olla pahempikin.
Mun mielestä tosikot on vähän luotaantyöntäviä ihmisiä, käyttävät kamalasti energiaa olemalla negatiivisia pienimmästäkin syystä. Sitä paitsi hymy kaunistaa, hymyilevä ihminen näyttää aina kauniimmalta kuin se jolla näyttäis olevan vähän paskaa nenän alla...

[/quote]Minusta perusilmeeseen ei mene yhtään energiaa, sen sijaan jatkuvaan tekohymyyn menee todellakin. Ja se ei tee minusta tosikkoa, olen normaali ihminen. Sun viestis on muuten melko negatiivissävytteinen. -ap

Vierailija
11/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hymyhuulet parin löytävät.." näin on. Kokeilkaapas naiset joskus olla ensin vaikka terassilla yksin naama kuin totisena ja kolhona - eipähän viereen montaa tyyppiä ole jonossa, ehkä vain joku elämäänsä yhtä kyllästynyt tyyppi. Sitten istut mukavasti ja avoimesti hymyillen. Miehiä tulee jonossa juttelemaan ja kaikki ovat hymyileviä itsekin.

Vierailija
12/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:01"]

Amerikkalaiset ovat iloista, positiivista ja periksiantamatonta sakkia, olen kiitollinen että juuri heidän maansa on se niinsanottu "maailman napa"

[/quote]

Tyhmiä kuin aasit, amerikka on rihkama- ja roskaruokaparatiisi.

Vierailija
13/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 21:56"]Onko sinulla ap jotakin ongelmia itsesi kanssa? Miten tällainen asia edes tulee mieleesi ja miten muiden ihmisten hymyily on sinulle noin iso ongelma? Emme me kaikki ihmiset ole niin masentuneita ja tosikkoja kuin sinä, minä ainakin hymyilen ihan mielelläni ja olen muutenkin onnellinen ja hyväntuulinen ihminen. :)
[/quote]
Ja tämä kommentti saa enemmän ala- kuin yläpeukkuja... Voi luoja.

Vierailija
14/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:18"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:16"]

[/quote]Minusta perusilmeeseen ei mene yhtään energiaa, sen sijaan jatkuvaan tekohymyyn menee todellakin. Ja se ei tee minusta tosikkoa, olen normaali ihminen. Sun viestis on muuten melko negatiivissävytteinen. -ap
[/quote]

Joo no usko pois, minultakin löytyy koko tunneskaala enkä vain hymyile 24/7. Ja toisaalta harvoin tarvitsee myöskään tekohymyillä kun muuttaa asennetta vähän positiivisemmaksi :) Mäkin olin joskus teiniangsteissa tollanen, sitten kasvoin aikuiseksi ja päätin etten vello negatiivisuudessa. Toki tunnen negatiivisia tunteita mutta kaikkea aikansa kun sille on tarve ja sitten se menee ohi. Turha märistä jos asialle ei juuri sillä hetkellä voi mitään. Mulle on myös opetettu käytöstavat ja en menetä mitään olemalla ystävällinen muita kohtaan, se tulee ihan luonnostaan.

Vierailija
15/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ennen kuin Amerikka löytyi, kukaan ei koskaan hymyillyt.

Vierailija
16/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin olen asiakaspalvelussa töissä, olen ollut jo 15 vuotiaasta lähtien, ja ekstroverttinä tykkään myös hymyillä. Olin parikymppisenä töissä muutaman vuoden ison firman aulaemäntänä ja siellä hyvin useat ihmiset tulivat juttelemaan kanssani mm. ruokatauolla, koska olin "se hymyilevä tyttö", joka oli aina niin kiva nähdä. En katso, että hymyilemisestä olisi minulle mitään vaivaa, päinvastoin.

Vierailija
17/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:30"]

[/quote]Tää oli hauska :D. Hymyilen ja nauran silloin kun tunnen niin. Nyt puhuttiin tekohymystä jota jotkut pitävä lähes aina julkisella paikalla, ja etenkin miesten läsnäollessa. En yritä väkisin myöskään olla hymyilemättä. 

Vierailija
18/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:33"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:30"]

[/quote]Tää oli hauska :D. Hymyilen ja nauran silloin kun tunnen niin. Nyt puhuttiin tekohymystä jota jotkut pitävä lähes aina julkisella paikalla, ja etenkin miesten läsnäollessa. En yritä väkisin myöskään olla hymyilemättä. 

[/quote]*tää oli ap:lta siis

Vierailija
19/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä putin trollin aloitus? Tyypillinen venäläinen ajattelee juuri noin. Siellä myyjätkään ei pahemmin hymyile.

Vierailija
20/26 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 22:32"]Minäkin olen asiakaspalvelussa töissä, olen ollut jo 15 vuotiaasta lähtien, ja ekstroverttinä tykkään myös hymyillä. Olin parikymppisenä töissä muutaman vuoden ison firman aulaemäntänä ja siellä hyvin useat ihmiset tulivat juttelemaan kanssani mm. ruokatauolla, koska olin "se hymyilevä tyttö", joka oli aina niin kiva nähdä. En katso, että hymyilemisestä olisi minulle mitään vaivaa, päinvastoin.
[/quote]

Mä olen kans samanlainen, luonnostani iloinen ja hyväntuulinen hymyilijä :)

T. Sh

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi kuusi