Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä av-palstalla ärsyttää?

Vierailija
09.08.2015 |

Tai mitkä ihmistyypit..nyt saa avautua!

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen suvaitsemattomuus. Nähdään asioita mustavalkoisina. Isot ikäerot tuomitaan herkästi, kun yleistetään ihmisiä ikiensä perusteella. Esitetään totuuksia suhteiden toimimisesta tai toimimattomuudesta, eikä oteta huomioon sitä että kaikki riippuu siitä millaisia suhteen osapuolet ovat. Ja tätä ajattelua on monissa muissakin asioissa.

Vierailija
2/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kielenkäyttö

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se sonta, mitä hommafoorumin trollitehdas taas maanantaiaamuna alkaa suoltaa tänne tukkien kaikki muut keskustelut kokonaan. Huoh.

Vierailija
4/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi mainoskuvat täynnä vauvoja ja tiineitä naisia. Miksei Adblock blokkaa niitä pois. Pitäisi olla nappi että ne saa pois. Ja kaikki muukin järkyttävä "vaginastani kuului aamulla outoja ääniä, mitä nyt?" ja "lapseni putosi kattilaan, otanko lämmön pois päältä" tyyppiset nais/vauvajutut pitäisi olla vain tuolla niille suunnatuissa osastoissa. Yritä tässä nyt sitten hullutella ja trollotella kun aina tämmöisiä häiriötekijöitä mieltä järkyttämässä.

t. järkyttynyt mies

Vierailija
5/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä:

"Hups! Sivua ei löytynyt" ja virhe "410 - Sisältö on poistettu".

Kaikki joka ei Sanoma-konsernia miellytä, poistetaan. Ei tämä ainoa palsta ole, jossa mielipiteistä päättää moderaattori, jonka mielipiteistä päättää valta media, ja joiden touhuista päättävät omistajat, eli jotkin raharikkaat pimeät voimat jne..

Lukekaa MV:tä ja vaikka tuolta HS:n toimittajan touhuja https://ylilauta.org/satunnainen/39538871 ja https://ylilauta.org/satunnainen/39519981 .

PS. Olin saanut ilmeisesti ip-bannit joskus puoli vuotta sitten kirjoittamastani läpinästä, jossa silloinkin arvostelin tämä läävän sensuuria. Ketjut poistetaan kun ei miellytä :) Vaihdoin proxya ja taas toimii :D

Vierailija
6/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies numero 5:lle vinkki. Jos sulla on adblock, niin siihen pystyy lisäämään omia suodattimia. Klikkaa hiiren oikealla napilla mainosta, ja valitse "AdBlock Plus: estä kuva".

Itse olen estänyt vauvalta kaikki mainokset ja kuvat tällä tavalla. Jopa yläbannerin vauva-tekstin saa pois jos haluaa.

Vierailija
7/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jankkaaminen ja tahallinen väärinymmärtäminen

Vierailija
8/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä mielipidesankari vielä,

Voit blokata ne joko yksitellen klikkaamalla banneria oikealla hiiren napilla (luultavasti sillä napilla minulla on mac), painat OK tms., tai voit etsiä siihen suomalaisen lisäosan. Viltteri/wiltteri saattaa löytyä jostain. Lopetti kai se hemmo ilmaisen työn, mutta kaipa sillä on joku jatkaja.

T: sama

Vierailija
9/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommalaiset

Vierailija
10/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aiheesta tai mielipiteestä riippumatta joka ketjun ap on loppujen lopuksi kateellinen, katkera, outo tai omituinen. Siis jonkun mielestä, ei minun.

Vierailija
11/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielivaltaiset modet. Sanoman kykenemättömyys ottaa vastaan kritiikkiö.

Vierailija
12/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsettomat, jotka kommentoivat lapsia koskeviin ketjuihin.

Vierailija
13/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vituttaa tyhmyys ja suvakit. Esim. Jos tummaihoinen on raiskannut jonkun suomalaisen naisen ja kommentoit asiaa, niin että ne ovat rikollisia niin sinua haukutaan rasistiksi. Mikisi olen rasisti, jos se on totuus mitä tänne kirjoitan? Eikö esim. Muslimitaustainen raiskaaja ole rikollinen? Eihän siinä ole mitään rasistista?

Vierailija
14/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Moderointi. Ne moderaattorit ovat täysiä idiootteja ja kukkahattutätejä, jotka joutaisivat käristyä iäisessä kiirastulessa helvetin alakerrassa.

Vierailija
15/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alatyylinen kielenkäyttö. En ymmärrä, miksi ei voi kirjoittaa normaalia yleiskieltä.

Vierailija
16/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvakit. Ihankuin löisi päätään seinään näiden kanssa. 

Vierailija
17/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja kohta tämäkin ketju poistetaa...

Nami nami, *uttaako?

Vierailija
18/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rasismi tunkee jo korvista ulos, alan olla niin täynnä niitä samoja juttuja.

Vierailija
19/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Porvoo/provo huutelut. Mitä sitten? Jos joku kirjoittaa tänne sontaa, niin sitten kirjoittaa. Saako siitä hyvän mielen ja palkinnon, jos sen hoksaa?
Mulle ainakin ihan yks hailee, onko joku stoori totta tai ei. Se ei Porvoota huutamalla parane. Ihan kun jokaisesta jutusta ois etittävä ristiriidat, joilla todistetaan, ettei muka ole voinut tapahtua.

Vierailija
20/35 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Trollit,kaikki erillainen tuomitaan,WT-jutut ja liika/asiaton vittuilu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä