Listataan puolison outoja uskomuksia
- Vaimo ei halua että astioita huuhdellaan ennen tiskikoneeseen laittoa. Vesi kuluu.
- Vaimo motkottaa liian kuuman veden käytöstä suihkussa. Kosteus tiivistyy kuulemma kylpyhuoneen seiniin. Meillä on uusi talo ja koneellinen ilmanvaihto, silti huono asia.
- Aamuisin ei saa käydä suihkussa. On kuulemma turhaa, koska hänkään ei käy.
- Vessaa ei tarvitse aina vetää pissan jälkeen.
- Auton pesu pihalla pahasta, koska vettä kuluu. Hanassa toki sulkuventtiili.
Vesi ja sen kalleus siis keppihevosena. Vaimolla tilillä rahaa 250000 euroa.
Kommentit (47)
MITÄH? Mun mieheen sopii noista jokainen kohta paitsi auton pesu! Ollaan siis kohtalotovereita, ap...
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:17"]
- Vaimo plaaplaaplaa... Vaimolla tilillä rahaa 250000 euroa.
[/quote]
Miksihän?
Mun miehen on _aina_ annettava mulle pusu ennen kun lähtee töihin. Muuten sattuu jotain, tai on koko päivän outo fiilis. Aika söpöä, mun mielestä.
Jos mies on kipeä niin se laittaa kaulaliinan kaulaan ja villasukat jalkaan. Se kuulemma parantaa. Sit se tepastelee ni päällä helteelläki. Ja kysr ei oo siitä et sillä olisi kylmä. Pelkkä kurkkukipuki riittää.
Ai niin unohtui.
- Vaimo ei pidä siitä, jos työviikon aikana vaihtaa farkut puhtaisiin. Samoilla pitää pärjätä maanantaista perjantaihin, sitten vasta. Kauluspaidan saa ehkä vaihtaa neuleen alle, neuletta ei. Pyykkiä tulee liikaa.
Ap
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:22"][quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:17"]
- Vaimo plaaplaaplaa... Vaimolla tilillä rahaa 250000 euroa.
[/quote]
Miksihän?
[/quote]
Koska peri ne.
ap
Miehen mielestä mikrokuituliinaa ei saa pestä muun pyykin seassa. Silitysraudan vesisäiliö pitää tyhjentää jokaisen silityksen jälkeen. Laihduttaessa pitää pitää kerran viikossa ahmimispäivä, jolloin vedetään tolkuttomasti kaikkea varmaan 10 000 kalorin edestä.
Vaimo tahtoo ajaa aina. En tajua. Siis ihan aina. En mä oo kolaroinu ku 2 kertaa ja naarmuttanut autoa 4 kertaa. Varmaan johtuu siitä, että ajan ylinopeutta.
Ei kai vaimolla olisi tilillään sitä 250000 euroa, jos hän tuhlaisi rahaa miten sattuu.
Siis mitä mää just luin... vessaa ei tartte aina vetää pissan jälkeen? Hyi olkoon sanon minä. Ja muutenkin vaimosi aika pihi. Huhhuh
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:17"]
- Vaimo ei halua että astioita huuhdellaan ennen tiskikoneeseen laittoa. Vesi kuluu. - Vaimo motkottaa liian kuuman veden käytöstä suihkussa. Kosteus tiivistyy kuulemma kylpyhuoneen seiniin. Meillä on uusi talo ja koneellinen ilmanvaihto, silti huono asia. - Aamuisin ei saa käydä suihkussa. On kuulemma turhaa, koska hänkään ei käy. - Vessaa ei tarvitse aina vetää pissan jälkeen. - Auton pesu pihalla pahasta, koska vettä kuluu. Hanassa toki sulkuventtiili. Vesi ja sen kalleus siis keppihevosena. Vaimolla tilillä rahaa 250000 euroa.
[/quote]
Mahtaakohan olla niitä, jotka luulee, että vesi loppuu maailmasta, jos sitä hussaa :D
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:33"]Ei kai vaimolla olisi tilillään sitä 250000 euroa, jos hän tuhlaisi rahaa miten sattuu.
[/quote]
Ovatko nämä mainitut asiat tuhlaamista, miten sattuu?
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:30"]Miehen mielestä mikrokuituliinaa ei saa pestä muun pyykin seassa. Silitysraudan vesisäiliö pitää tyhjentää jokaisen silityksen jälkeen. Laihduttaessa pitää pitää kerran viikossa ahmimispäivä, jolloin vedetään tolkuttomasti kaikkea varmaan 10 000 kalorin edestä.
[/quote]
Ei kerran viikossa, mutta esim. kerran kuussa tai vähän harvemmin kannattaa tankata jos paino ei enää puto, tankkauksella saa taas aineenvaihdunnan käyntiin ja alkaa taas kilot karista :)
Ruuan lämmittäminen mikrossa jotenkin "pilaa" ruuan. ( Hellalla saa lämmittää)
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 19:25"]
Ruuan lämmittäminen mikrossa jotenkin "pilaa" ruuan. ( Hellalla saa lämmittää)
[/quote]
Jotkut ruoat se saa ainakin ihan löllöksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:41"]
Mahtaakohan olla niitä, jotka luulee, että vesi loppuu maailmasta, jos sitä hussaa :D
[/quote]
Saattaa olla myös niitä, jotka ymmärtävät, että mittarin kautta kulkeneesta vedestä tulee lasku maksettavaksi.
[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 18:24"]
Jos mies on kipeä niin se laittaa kaulaliinan kaulaan ja villasukat jalkaan. Se kuulemma parantaa. Sit se tepastelee ni päällä helteelläki. Ja kysr ei oo siitä et sillä olisi kylmä. Pelkkä kurkkukipuki riittää.
[/quote] Jotenkin hellyttävä visio, mies sipsuttaa villatamineissan helteessä ja vaimo Bikineissään läkähtyy. Tosin ei tänä kesänä ollut mahdollista.
Collegehousujen kanssa voi pitää vain Vansin t-paitaa, kaikki muut näyttää tyhmälle.
Mies aina sanoo siitä kun käytän korkoja, "noita et kyllä pidä koko päivää", vaikka olen tottunut korkokengillä kävelijä.
Miehen mielestä ihmisten ei tarvitsisi ikinä pestä hiuksia, ajella karvoja ym vaan kaikki tämä on suurfirmojen propagandaa.