Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Käyttösääntöjen hyväksyntä-ilmoitus?!

Vierailija
09.08.2015 |

Tuleeko nykyään joka kerta viestiä lähettäessä vai pelkästään, jos on tullut aiemmin bannia tms?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee aina välillä, ei ole koskaan ollut bannia.

Vierailija
2/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tulee välillä. Bannia tullut usein.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulle tulee välillä, ei koskaan bannia.

Vierailija
4/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan turha, sen voi painaa rastista pois. Ei ole pakko hyväksyä, sen kun laittaa pois ja jatkaa samaan malliin...en ole edes lukenut mitään sääntöjä, miten voisin osata vastata hyväksynkö niitä?

Vierailija
5/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:37"]Ihan turha, sen voi painaa rastista pois. Ei ole pakko hyväksyä, sen kun laittaa pois ja jatkaa samaan malliin...en ole edes lukenut mitään sääntöjä, miten voisin osata vastata hyväksynkö niitä?
[/quote]
Mitä merkitystä sillä edes on jos hyväksyy säännöt? Ihan sama klikkaako rastia vai hyväksymisnappia.

Vierailija
6/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:42"]

[quote author="Vierailija" time="09.08.2015 klo 00:37"]Ihan turha, sen voi painaa rastista pois. Ei ole pakko hyväksyä, sen kun laittaa pois ja jatkaa samaan malliin...en ole edes lukenut mitään sääntöjä, miten voisin osata vastata hyväksynkö niitä? [/quote] Mitä merkitystä sillä edes on jos hyväksyy säännöt? Ihan sama klikkaako rastia vai hyväksymisnappia.

[/quote]Mulla olis yks paperi johon tarvisin nimeä, saisinko sulta? Ihan merkityksetön juttu vaan, nimi alle!

Vierailija
7/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähtee pois jos klikkaa ruudulla mihin kohtaan tahansa, ei pelkästään ruksikohtaan. Tulee aina välillä kun ryhtyy kirjoittamaan kommenttia. Ja en ole ikinä saanut mitään bannia. Enkä kyllä mitään sääntöjä ryhdy tankkaamaan, jos ei voisi kommentoida ilman hyväksymistä, niin sitten saisi minun puolesta olla.

Vierailija
8/8 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Painan mitä vain, mutten hyväksymisnappelia. Ei kiinnosta joutua vastuuseen Porvoosta.