Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on urheilua ja kilpailua vihaava esiteini,

Vierailija
08.08.2015 |

joka viihtyy mainiosti yksin tai nenä kiinni kirjassa.
Miksi tämän pitäisi olla mikään ongelma?
Kaikki eivät ole futareita tai jääkiekon pelaajia. Poika treenaa kyllä kitaraotteita ja lukee. Ei ole onneton, yksinäinen tai ylipainoinen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muilla hengenheimolaisia?

Vierailija
2/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä tyttö samanlainen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:24"]joka viihtyy mainiosti yksin tai nenä kiinni kirjassa.
Kaikki eivät ole futareita tai jääkiekon pelaajia. Poika treenaa kyllä kitaraotteita ja lukee. Ei ole onneton, yksinäinen tai ylipainoinen.
[/quote]

No kenelle tämä on ongelma? Miksi olet puolustuskannalla?

Vierailija
4/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

ehkä tytöille sallitaan paremmin tällainen kuin pojille? Poikien kun pitäisi olla aina liikkumassa ja inhoamassa lukemista, jotta ovat normaaleja...

Vierailija
5/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:40"][quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:24"]joka viihtyy mainiosti yksin tai nenä kiinni kirjassa.
[/quote]

No kenelle tämä on ongelma? Miksi olet puolustuskannalla?
[/quote]
Kyllä yleinen ilmapiiri, myöskin täällä on sellainen, että liikkua täytyy ja liikunta on se paras harrastus. Mutta lapset ovat erilaisia.

Vierailija
6/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuossa ei ole mitään ongelmaa eikä epänormaalia. Ainoa, mistä olisin huolissani on riittävä (hyöty)liikunta ja ulkoilu.

Vierailija
7/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luin, että meillä on urheilua ja kilpailua vihaava einsteini ja ajatelin, että sepä hyvä.

Vierailija
8/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olin liikuntatunneilla hyljeksitty. Aina joukkuelajeissa viimeisten joukoissa valittu. Itsekin inhosin, ja inhoan edelleen kaikkia joukkuelajeja, kiitos koulun liikuntatuntien kokemusten. Löysin oman lajini yksilöurheilusta, tarkemmin sanoen kehonrakennuksesta. Käyn siis kuntosalilla, ja pyrin syömään terveellisesti ympäri vuoden. Lajissa ei ole pakko kilpailla jos ei halua, vaan sitä voi tehdä ainoastaan omaksi ilokseen ja oman hyvinvointinsa vuoksi. Itse pelkäsin aikoinaan lähteä salille, koska luulin siellä olevan aloittelijoille kettuilevia hormonihirviöitä, mutta sensijaan olen saanut sieltä runsaasti moikkatuttuja, ja se tuntuu jo toiselta kodilta. Suosittelen lämpimästi kaikille, myös omalle pojallesi, jos vain kuntosali jostain lähimailta löytyy.

Vierailija
9/13 |
08.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:55"]

Itse olin liikuntatunneilla hyljeksitty. Aina joukkuelajeissa viimeisten joukoissa valittu. Itsekin inhosin, ja inhoan edelleen kaikkia joukkuelajeja, kiitos koulun liikuntatuntien kokemusten. Löysin oman lajini yksilöurheilusta, tarkemmin sanoen kehonrakennuksesta. Käyn siis kuntosalilla, ja pyrin syömään terveellisesti ympäri vuoden. Lajissa ei ole pakko kilpailla jos ei halua, vaan sitä voi tehdä ainoastaan omaksi ilokseen ja oman hyvinvointinsa vuoksi. Itse pelkäsin aikoinaan lähteä salille, koska luulin siellä olevan aloittelijoille kettuilevia hormonihirviöitä, mutta sensijaan olen saanut sieltä runsaasti moikkatuttuja, ja se tuntuu jo toiselta kodilta. Suosittelen lämpimästi kaikille, myös omalle pojallesi, jos vain kuntosali jostain lähimailta löytyy.

[/quote]

Hei nyt joku roti. Esiteini on alle 13-vuotias. Sen ikäisen paikka ei todellakaan ole missään salilla, ei ole vielä moneen vuoteen.

Vierailija
10/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:58"]

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:55"]

[/quote]

Hei nyt joku roti. Esiteini on alle 13-vuotias. Sen ikäisen paikka ei todellakaan ole missään salilla, ei ole vielä moneen vuoteen.

[/quote]
Esiteinikin voi harrastaa maltillista nostelua kevyillä/keskiraskailla painoilla, siitä ei ole mitään haittaa. Jos lähtee heti nostelemaan maksimipainoja, niin siitä voi olla haittaa pituus kasvuun. Jo yläasteen ensimmäiselläkin luokalla liikuntatunneilla käydään kuntosalilla. Vanhemman valvonnan alaisena myös esiteini voi aivan hyvin käydä salilla, ja liikkeet oppiessaan myös itsenäisesti, jos kuntosali sen ikäisen itsenäisen käymisen salillaan sallii.

Vierailija
11/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jonkin sortin liikuntaa olis hyvä harrastaa, ihan terveyssyistä vaikkei yli- tai alipainoa oliskaan. Tuossa iässä jos ottaa tavaksi, niin myöhempi elämä on helpompaa. Vanhempana saa ja pitää ohjata tekemään terveyttä edistäviä juttuja :) terveisin vanhemmilleen katkera, aikuinen läski.

Vierailija
12/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="08.08.2015 klo 23:28"]

Muilla hengenheimolaisia?

[/quote]Minä olen samanlainen. Paitsi etten ole esiteini vaan 30-vuotias mies. Toivottavasti poikasi jatkaa kitaransoittoa ja hakee aikanaan jollekin humanistiselle alalle. Naisia tulee riittämään.

Vierailija
13/13 |
09.08.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä samanlainen poika. Huvittuneena luin toista ketjua, missä tehtiin melkein lastensuojeluilmoituksia siitä, että joku lapsi ei paina aamusta iltaan pihalla hiki hatussa...

Poika tykkää lukea, tehdä legoja, pelata tietokoneella, piirtää, yms. Normaalipainoinen ja valkoinen kuin mikä tämän kesän jälkeen. Nekin vähän kerrat kun tuon on saanut pihalle innostettua, ei ole aurinko näyttäytynytkään.

Enkä minä ole yhtään huolissaan lapsestani, ihana iloinen poika.