Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Koulu lastensuojeluilmoitus

Vierailija
09.03.2022 |

Olen ylä koulussa, mutta aika usein poissa joka viikko oikeista syistä. Syyt liittyvät terveyteeni, sekä pahaan tulehdukseen jalassa jota on jouduttu hoitamaan. Olen myös ollut pois kipeänä pari kertaa, ensimmäisen kerran kun minulla oli korona. Pelkään, että koulu trkee lastensuojeluilmoituksen, koska olen niin usein poissa, onko se mahdollista? Vaikka kaikki poissaolot on selvitettyjä ja olen yleensä 1-2 pv viikossa pois.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On se mahdollista jossain vaiheessa, kun poissaoloja on paljon. Mutta niin kauan kun kyse on oikeista, terveyteen liittyvistä syistä, ei ilmoitus johda mihinkään. Eri asia, jos lintsaa tai aiheuttaa itse terveysongelmat.

2/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee jos syyt on selvitettyjä. Älä pelkää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulu ei voi tietää oletko pois oikeista syistä vai et. Sen selvittäminen kuuluu lastensuojelulle.  Oppilas voi olla paljon pois myös siksi, ettei vanhempi huolehdi hänen sairautensa hoidosta kunnolla. Tai vanhempi voi hoidattaa lapsella nuorempia sisaruksia ja pistää poissaolot sairastelun syyksi. Lastensuojelu selvittää mistä on kyse.

Vierailija
4/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo voi tehdä

Mutta entä sitten

Sulla on todisteet miksi

Vierailija
5/5 |
09.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tee. Lähi kasvattajasi on tilanteesi ja poissa olosi koulun asianmukaisesti ilmoittanut aivan varmasti.Eri asia on ne koululaiset jotka linsaavt koulusta ja lähikasvattaja ei tiedä,ei voi ilmoitaa asiasta kouluun.Luulee lapsi koulussa.Silloin opettaja jo luulisi, kysyy oppilaasta lähikasvattajalta.Missä on,mikä on syy ei saavu kouluun.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kaksi